Re: Bruidstaart lime en aqua voor 06-07-09
heel mooi!!! zeker reden om trots op te zijn
TAART in huis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart lime en aqua voor 06-07-09
heel mooi!!! zeker reden om trots op te zijn
Wauw.....wat 'n sch
wahaauw, prachtig!!
wauw!!! hier mag je mega mega mega trots op zijn zeg!!
zon bruidstaart zal ik ook wel willen
Echt super zeg! Het is dat ik al getrouwd ben (en dat zonder taart...), maar anders had ik deze best willen hebben op de dag!!!!
Wauw, wat een schitterende bruidstaart. Leuke frisse kleurtjes!
Ga jij maar lekker visitekaartjes laten maken hoor!
Heel erg mooi!
jeetje die zou ik ook wel willen op mijn trouwdag als dat nog mag gebeuren
vraagje, welke standaard heb je voor deze gebruikt?
Wow gaaf hoor!
Echt geweldig mooi!!!!!
Wat een prachtige taart, leuk zo die bloemen erin gestoken!
jeetje die zou ik ook wel willen op mijn trouwdag als dat nog mag gebeuren
vraagje, welke standaard heb je voor deze gebruikt?
Deze:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2891
Heb ik voor m'n eigen bruidstaart aangeschaft, die was wel vijf lagen, maar doe voor vier gewoon het plateau voor de vierde taart zonder tussenstuk op dat voor de vijfde en aandraaien maar, werkt prima.
Bedankt voor al jullie leuke reacties!! :D:D
Het wordt inderdaad tijd voor een voorraad visitekaartjes Het is een prachtige taart met erg mooie kleuren!
O ja, heb ook lang tevergeefs naar Fruitzacht gezocht en toen Hero maar gemaild. Het is helaas uit het assortiment...
Het wordt inderdaad tijd voor een voorraad visitekaartjes
Het is een prachtige taart met erg mooie kleuren!
O ja, heb ook lang tevergeefs naar Fruitzacht gezocht en toen Hero maar gemaild. Het is helaas uit het assortiment...
Gewoon een potje extra jam pureren met de staafmixer en je hebt fruitzacht dat ik daar zo lang voor heb lopen zoeken en tobben...
Martine schreef:Het wordt inderdaad tijd voor een voorraad visitekaartjes
Het is een prachtige taart met erg mooie kleuren!
Gewoon een potje extra jam pureren met de staafmixer en je hebt fruitzacht
dat ik daar zo lang voor heb lopen zoeken en tobben...
Ik gebruikte de Fruitzacht frambozen omdat ik die pitjes zo vies vind en dan moet je behalve pureren ook gaan zeven. En daar ben ik veel te lui voor
Maar smarianne tipte me al dat je daar eigenlijk niets van merkt in de taart dus nu doe ik het zonder en dat gaat prima!
Met de aardbeien is inderdaad niet ingewikkeld, ik ga het een keer proberen!
Echt helemaal gaaf! Daar mag je zeker te weten erg trots op zijn!
Wel heel leuk om zo'n taart voorbij te zien komen!
Ik ga 28 augustus trouwen en ik ga samen met de schat van een Naomi mijn bruidstaart maken. Naomi wordt waarschijnlijk gek van mij, want ik wijzig steeds de plannen weer...haha, hoezo moeilijk om een keuze te maken...
Ik wilde wit met roze en rood. Maar heb ook aan deze kleuren gedacht die jij gebruikt hebt! Dat zijn eigenlijk meer mijn kleuren, als je ons huis ziet dan is het lime groen, en de badkamer is aqua blauw. Zou dus perfect bij ons passen. Maar ik dacht, nee Kim, rood is de kleur van de liefde, dus ga ik daarvoor! Maar nu ik dit zie, ben ik geloof ik toch om! Ik ga binnenkort een tweede preoftaartje maken en dat gaat zeker met deze kleuren worden! Deze taart komt echt op het juiste moment voorbij! Als je dat tenminste goed vind??
Nogmaals, ik ben er helemaal weg van!!
Groetjes Kim
Wat een gave, hippe, prachtige taart.
Ik ben gek op deze kleurencombi, goed gedaan !!
Zohe, die is mooi!! en prachtig die kleuren!!!
die is mooi
Wauwie, deze vind ik echt super gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf zeg!!!!
Wow, wat een super taart. ook helemaal mijn kleuren!
Wauw, prachtig, die taartschep is trouwens ook super zeg!
Wauw, gewaagde kleuren combi maar daar hou ik wel van ! erg mooi gemaakt, top !!
Echt helemaal gaaf! Daar mag je zeker te weten erg trots op zijn!
Wel heel leuk om zo'n taart voorbij te zien komen!
Ik ga 28 augustus trouwen en ik ga samen met de schat van een Naomi mijn bruidstaart maken. Naomi wordt waarschijnlijk gek van mij, want ik wijzig steeds de plannen weer...haha, hoezo moeilijk om een keuze te maken...
Ik wilde wit met roze en rood. Maar heb ook aan deze kleuren gedacht die jij gebruikt hebt! Dat zijn eigenlijk meer mijn kleuren, als je ons huis ziet dan is het lime groen, en de badkamer is aqua blauw. Zou dus perfect bij ons passen. Maar ik dacht, nee Kim, rood is de kleur van de liefde, dus ga ik daarvoor! Maar nu ik dit zie, ben ik geloof ik toch om! Ik ga binnenkort een tweede preoftaartje maken en dat gaat zeker met deze kleuren worden! Deze taart komt echt op het juiste moment voorbij! Als je dat tenminste goed vind??
Nogmaals, ik ben er helemaal weg van!!Groetjes Kim
Tuuuurrrlijk vind ik dat goed... ben super benieuwd naar het resultaat!
Wat een mooie datum om te trouwen Ik ben die dag precies een jaar getrouwd!
Wauw, prachtig, die taartschep is trouwens ook super zeg!
Ja dat is de taartschep van m'n eigen bruidstaart die heb ik maar meegenomen anders hadden ze hem met een broodmes aan moeten snijden (ik had geleerd van de vorige bruidstaart waarbij ik dus m'n schep en mes vergeten was en op locatie dus alleen een afzichtelijk verweerd broodmes aanwezig was....)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart lime en aqua voor 06-07-09