1 Laatst bewerkt door TaartJo (07-07-2009 21:09)

Onderwerp: Bruidstaart lime en aqua voor 06-07-09

Van een vriendin die ging trouwen kreeg ik de enorme eer om haar bruidstaart te mogen maken!! Dat wilde ik maar al te graag. Hij moest in ieder geval wit worden en verder wist ze het niet echt. Om haar jurk kwam nog een lint, eerst zou het fuchsia worden maar werd dus groen. Daar werd ik helemaal enthousiast van want ik ben gek op limegroen en al helemaal in de combi met aqua blauw, maar dat moest ik dus even bij de aanstaande bruid checken aangezien het niet de meest traditionele trouwtaart kleuren zijn. Ze vond het prima (kamer van hun kindje is ook in die kleuren!), ze is zelf ook erg fan van die combi dus ik kon aan de slag.

Het moest voor 70 personen worden, maar daar waren wel redelijk wat kindjes bij, dus besloten voor 4 ronde taarten te gaan (15, 20, 25 en 30 cm). Bovenste en onderste twee taarten gevuld met twee lagen verse aardbeien en een laag aardbeienjam met champagnecreme en de tweede taart ook met twee lagen aardbeien en aardbeienjam maar dan met gewone botercreme voor de kindjes en mensen die geen alcohol willen/mogen. Ik had de jam trouwens met de staafmixer gepureerd en dat werkte erg fijn... vorige bruidstaart was echt vechten met die stukken aardbei in de jam (en fruitzacht kan ik nergens meer vinden).

Genoeg getypt... de foto's.... ben over de taart extreem tevreden, over de foto's stukken minder... maar ach... jullie zien wel ongeveer hoe de taart was ;)

Voorkant:
http://gallery.me.com/jlugthart/100004/IMG_0939/web.jpg?ver=12469825230001

Zijkant:
http://gallery.me.com/jlugthart/100004/IMG_0929/web.jpg?ver=12469823730001

Achterkant:
http://gallery.me.com/jlugthart/100004/IMG_0931/web.jpg?ver=12469824160001

Achterkant bovenste taart in detail (de voorletters en data stonden op deze bloemen... letters op bovenste taartje en datum op tweede taart, maar dan aan de voorkant):
http://gallery.me.com/jlugthart/100004/IMG_0935/web.jpg?ver=12469824700001

Heb nog erg veel andere foto's maar daar staat het bruidspaar ook (deels) op en heb geen toestemming aan ze gevraagd of ze hier op de site willen dus die plaats ik maar niet.

Ik kreeg echt heel veel complimenten en vragen of ik prof ben :) was erg trots!
Ook de smaak werd erg gewaardeerd. Er werd ook erg vaak gevraagd of ik visitekaartje had, maar die had deze sufferd dus nog niet. Wel al 4 leuke ontwerpen op de pc staan, maar durfde ze niet uit te printen, bang dat mensen me te hoog vinden grijpen ofzo. Dit is pas de derde bruidstaart, wil niet te hard van stapel lopen, maar door al die positieve reacties en complimenten ben ik wel super trots!

Een druk taartweekje is ten einde... vorige week bruidstaart, tussendoor verjaardagsstapel voor nichtje en dan net de tweede bruidstaart. M'n moeder is deze week nog jarig maar is onduidelijk over of ze het viert, zo ja dan mag ik weer :D Nu al afkick verschijnselen ;)

2

Re: Bruidstaart lime en aqua voor 06-07-09

Vergeet helemaal te vermelden dat de bruid zondag zelf nog is komen helpen! Had nog nooit taart gedecoreerd, maar ze is een natuurtalent hoor :) Ze heeft geholpen met bekleden en de parelranden maken. Verder hebben we veel zitten kletsen en met de kids bezig geweest... die willen altijd aandacht als je iets probeert te doen he...

3

Zeer mooie bruidstaart!!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

4

Wat een onwijs mooie taart

Groetjes Cindy

5

Wauw, prachtig zeg !!!

Groetjes, Conny

6

Heel indrukwekkend!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

prachtige taart!!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

8

mooi zeg en wat leuk die frisse kleurtjes!

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

9

ooooooh die is echt supermooi!

10

heel erg gaaf!

wauw erg mooi!
Erg fris zo die kleuren bij elkaar!

12

Jo! Die taartJo! Wat een schitterende taart!!!!!!!!!!!!

13

Mooi hoor! Echt lekker zomers die kleuren en lekker strak afgewerkt!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

14

WAUW! Mooi zeg! Mag je met recht trots op zijn! Ennuh.....gewoon lekker die visitekaartjes uitprinten en uitdelen hoor! Iedereen mag best weten hoe goed je bent! Zeker niet te hoog gegrepen..... ;)

Groetjes, Miranda

15

prachtig en mooie kleuren combi

Be in love with what you have

16

wauw wat mooi!!!

17

ik vind het een gave in het oog springende taart zo. lekker knallend!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

18

Hele mooie taart, geweldige frisse kleuren.

19

wauw,wat een prachtige taart, sjiek en vrolijk!

20

wow, gaaf, prachtige spetterende bruidstaarten

21

Waanzinnig wat een prachtige taart.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

22

Ik vind hem prachtig!!!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

mooi kleuren.

24

heel mooi!!

Groetjes, Dorothea.

25

Prachtig is ie! met recht mag je daar SUPERtrots op zijn!