Onderwerp: hier is hij dan.....
ik mocht een bruidstaart en cc maken voor iemand hier van het forum. de aanvraag kwam al een behoorlijke tijd geleden toen ik nog geen cc op een normale manier kon maken dus eigenlijk wilde ik de opdracht niet aannemen. maar gelukkig had ik nog ff de tijd en lukte de cc inmiddels ook al aardig (marielle keurde ze goed in ieder geval). het was mijn eerste opdracht voor een bruidstaart waarvan ik zelf mocht weten wat ik ging doen als het maar met wit, zilver en roze was. maar hoe moet je daar nu aan beginnen? ik heb voorbeelden gevraagd van wat zij wel leuk vind w.b. stijl. dus zodoende kreeg ik een aantal foto's via de mail met een indicatie maar het mocht zeker geen kopie worden. tja dan moet je toch echt weer wat zelf verzinnen. ik had dus eigenlijk maanden de tijd gehad om iets te verzinnen maar pas afgelopen dinsdag had ik het ontwerp naar tevredenheid op papier staan. de taart zou donderdag opgehaald worden en voor zaterdag zijn. de taart ging dus diepgevroren mee de auto met airco in. ik vond dat doodeng maar volgens Marielle zou dat wel goed komen en het is gelukkig helemaal goedgegaan. de cc had ik donderdagochtend vers gemaakt dus die kon ze thuis nog invriezen. gelukkig waren ze heel tevreden over het resultaat want ik was doodsbenauwd.
en ook ik had nu toch ook wel last van de warmte in de keuken. dus afzuiger aan deuren tegen elkaar open en een ventilator aan tijdens het decoreren. taarten steeds in en uit de koelkast tussendoor. pffffff. Marielle ik hoop dat alles naar wens was....