1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (05-07-2009 16:35)

Onderwerp: hier is hij dan.....

ik mocht een bruidstaart en cc maken voor iemand hier van het forum. de aanvraag kwam al een behoorlijke tijd geleden toen ik nog geen cc op een normale manier kon maken dus eigenlijk wilde ik de opdracht niet aannemen. maar gelukkig had ik nog ff de tijd en lukte de cc inmiddels ook al aardig (marielle keurde ze goed in ieder geval). het was mijn eerste opdracht voor een bruidstaart waarvan ik zelf mocht weten wat ik ging doen als het maar met wit, zilver en roze was. maar hoe moet je daar nu aan beginnen? ik heb voorbeelden gevraagd van wat zij wel leuk vind w.b. stijl. dus zodoende kreeg ik een aantal foto's via de mail met een indicatie maar het mocht zeker geen kopie worden. tja dan moet je toch echt weer wat zelf verzinnen. ik had dus eigenlijk maanden de tijd gehad om iets te verzinnen maar pas afgelopen dinsdag had ik het ontwerp naar tevredenheid op papier staan. de taart zou donderdag opgehaald worden en voor zaterdag zijn. de taart ging dus diepgevroren mee de auto met airco in. ik vond dat doodeng maar volgens Marielle zou dat wel goed komen en het is gelukkig helemaal goedgegaan. de cc had ik donderdagochtend vers gemaakt dus die kon ze thuis nog invriezen. gelukkig waren ze heel tevreden over het resultaat want ik was doodsbenauwd.
en ook ik had nu toch ook wel last van de warmte in de keuken. dus afzuiger aan deuren tegen elkaar open en een ventilator aan tijdens het decoreren. taarten steeds in en uit de koelkast tussendoor. pffffff. Marielle ik hoop dat alles naar wens was....

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/368786899.jpg
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21787611/368787066.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: hier is hij dan.....

Hij is super geworden!!!

Niet geschoten is altijd mis

3

Wat een plaatje!! Erg mooi :Y

4

Moet wel erg spannend zijn voor iemand van het forum een taart maken, maar hij is prachtig geworden.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

Heel mooi

Het ziet er geweldig uit!

If live gives you lemons, make lemonade!

7

en het is prachtig! helemaal mijn stijl voor een bruidstaart.lief en toch chique

Be in love with what you have

8

prachtig zeg! leuke hartjes ook (durf het bijna niet te vragen maaruh... welke?)

9

Hij is zeer mooi geworden en ook prachtige kleurencombinatie!!! :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Heel erg mooi.  Ik vind inderdaad de kleurencombinatie ook heel erg mooi.
Great!!

11

wat een erg mooie cc zeg.
met welk beslag heb je ze gemaakt?moet volgend jaar namelijk ook cc maken voor een bruidstaart
groetjes monique

12

Wat een leuke taart, heel origineel! Tja, als die mobiele airco's eens iets goedkoper zouden worden, zou het taartenleven een stuk makkelijker worden!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

13

Heel mooi, hij ziet er heerlijk uit.

14

Wat een supermooie taart, mooie kleuren, leuk ontwerp, leuk ook die indrukken in de hartjes en dat engeltje, gewoon een WAUW taart!!!!!

15

dank jullie wel dames.
de hartjes zijn gemaakt met patchworkcutters en de cc met de mix voor cupcakes.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Wat heb je d'r weer 'n onwijs gaaf ontwerp van gemaakt! En die kleurtjes doen 't ook al zo leuk. Kortom :thumb:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

17

A, wat een schattige hartjes!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

Wat heb jij weer een mooie taart gemaakt. Prachtig.

19

Prachtig, zowel de taart als de cupcakes !

Groetjes, Conny

20

Kwebbeltje de taart en cakejes waren heerlijk! Ik heb niets dan lof gehoord, iedereen was zwaar onder de indruk van de taart en prachtige cakejes. De smaak was super en je service ook *thumbs up*

There`s a skinny woman inside me, crying to get out. I usually shut her up with cookies.

21

Prachtig!!! Wat een gave taart, heel erg bijzonder. En de cc's zijn ook prachtig. Een heel mooi geheel zo samen.

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

22

Wat een gave taart weer! Die kleurencombi, die rondjes met de bloemetjes vanonder.....echt heel mooi. Net als de cc trouwens! Dat lukt mij ook nog steeds niet :(

Groetjes.....Laura

23

't Is er aan af te zien dat je zo lang hebt gedaan over het ontwerp, hoor! Mooimooimooi!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

24

Heel mooi

25

oo wat een geweldig mooie taart en CC