1 Laatst bewerkt door Sannn (30-06-2009 12:30)

Onderwerp: Ik sta perplex......ben boos en verdrietig

een uur na een telefoontje van mijn nicht sta ik nog steeds met mijn oren te klapperen.......

Mijn nicht heeft vorige maand 2 taaren besteld. 1 voor een vriendin en 1 voor de vriendin van haar zus.

Ze wilde graag exact de zelfde vulling. 1 laag choco mousse en 1 laag banketbakkers room, heel dun laagje aardbeienjam onder de bbr. Afgesmeerd met citroen eccence.  Heb die vulling wel eens op een verjaardag gegeten en vond hem heerlijk! Door de ongeduld van mijn 2 nichtjes hebben ze de taart ingevroren. Wat natuurlijk prima is.

Vorige week belde mijn nichtje die de bestelling had gedaan me op om te vertellen dat het eerste taartje echt super lekker was, en dat ze hem verschrikkelijk mooi vonden. Helemaal top.

Nu belde ze me net weer op om te vragen wat ik in het 2e taartje had gedaan. Dus ik zeg nou precies de zelfde vulling als in jou taartje. Zegt ze, ja want niemand vond het te etenhttp://i17.photobucket.com/albums/b57/Sannn22569/shock.gif

Nou ik stond gewoon met een bek vol tanden. Ik denken, denken en nog is denken. Maar nee ik weet 100% zeker dat het de zelfde vulling was... Pffffffff voel me nu gewoon boos, verdrietig en teleurgesteld. Hoe kan het nou zo zijn dat de het ene huis het heerlijk vind, en het andere huis het niet te eten vond. Mijn nichtje had gezegd, dat ze hadden gezegd dat het niet te vreten was....Daar sta je dan uren voor in de keuken.

Heeft iemand misschien ook een negatieve ervaring gehad met deze of andere vulling???? Hoe hebben jullie dat opgelost???

Groetjes San

2 Laatst bewerkt door e.b.m. (30-06-2009 13:40)

Re: Ik sta perplex......ben boos en verdrietig

Pardon? Niet te vreten? Dat vind ik toch ook wat om dat z

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Dat is inderdaad balen zeg!!! Ik denk dat het echt overdreven is en dat misschien iemand heeft gezegd dat het haar smaak niet is en zij zegt dat niemand het te eten  vond .....

Wat een ellende!!!! Ben benieuwd wat je nu gaat doen! Je hebt inderdaad al uren in de keuken gestaan en hij staat klaar in de vriezer!!

4

Hi Sann,

Niet te vreten wil zeggen dat het bedorven is, ik neem aan dat dat het geval niet is. Dus het lijkt me dat iemand de taart geproefd heeft en het niet zijn smaak vond. Tja, smaken verschillen. Niet verdrietig van worden hoor. Kan gewoon een keer gebeuren.  Dus behalve dat je voor dat huis niet meer hoeft te bakken, heb ik geen tips. Over je volgende taartje krijg je vast weer complimenten!

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

5

Nou zeg...wie zegt nou zoiets.....smaken verschillen gelukkig...;)

6

Met zo'n antwoord kun je toch ook niks? Ik ben trouwens dan benieuwd wat ze met de taart hebben gedaan; weggegooid of toch opgegeten. Niet onzeker erover worden, smaken verschillen gelukkig!

7

Niet te vreten??????? Volgens mij eten wij mensen nog altijd, dus het zegt waarschijnlijk meer over deze mensen dan over jouw taart. Gewoon lekker doorgaan op de manier zoals je altijd al deed, en voor deze mensen geen taart meer maken. Zeker niet onzeker worden, want als jouw taarten smaken zoals ze eruit zien, en daar twijfel ik niet aan, dan zijn het stuk voor stuk heerlijke taarten. Maak voortaan maar alleen taarten voor mensen die het waarderen.
Succes.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

8

mischien heeft ze iets verkeerd gedaan met ontdooien ?als je dat verkeerd doet met dit weer dan zou hij dus om kunnen slaan
ik zou even vragen hoe ze hem hebben laten ontdooien
en hoe lang hij buite de koelkast heeft gestaan
lijkt me dat het daar aan kan liggen

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

9

Ik zou proberen erachter te komen wat ze precies hadden gedaan met de taart tijdens de ontdooi periode want zoals al gezegd werd mischien lig het daaraan want het is onmogelijk dat het bij de ene huis goed was gegaan en bij de ander fout en het warmte kon ook en rol spelen bij dit alles
Suc6 met alles!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

10 Laatst bewerkt door Sannn (02-07-2009 10:26)

Thanks voor alle reacties!

Zoals ik jullie hoor, denk ik ook dat het inderdaad met het ontdooien te maken heeft. Maargoed leuk is anders. Mond op mond reclame is natuurlijk de beste reclame, maar ook dit soort dingen gaan natuurlijk rond.

Ik weet van mezelf dat hij vers bij hun de vriezer in is gegaan. Heb hem zelfs in een koeltas vervoerd. Hoe ze de taart vanuit de vriezer hebben behandeld weet ik niet.

In iedergeval bedankt dat ik ff mijn ei kwijt kon.......

Groetjes San