Onderwerp: Ik sta perplex......ben boos en verdrietig
een uur na een telefoontje van mijn nicht sta ik nog steeds met mijn oren te klapperen.......
Mijn nicht heeft vorige maand 2 taaren besteld. 1 voor een vriendin en 1 voor de vriendin van haar zus.
Ze wilde graag exact de zelfde vulling. 1 laag choco mousse en 1 laag banketbakkers room, heel dun laagje aardbeienjam onder de bbr. Afgesmeerd met citroen eccence. Heb die vulling wel eens op een verjaardag gegeten en vond hem heerlijk! Door de ongeduld van mijn 2 nichtjes hebben ze de taart ingevroren. Wat natuurlijk prima is.
Vorige week belde mijn nichtje die de bestelling had gedaan me op om te vertellen dat het eerste taartje echt super lekker was, en dat ze hem verschrikkelijk mooi vonden. Helemaal top.
Nu belde ze me net weer op om te vragen wat ik in het 2e taartje had gedaan. Dus ik zeg nou precies de zelfde vulling als in jou taartje. Zegt ze, ja want niemand vond het te eten
Nou ik stond gewoon met een bek vol tanden. Ik denken, denken en nog is denken. Maar nee ik weet 100% zeker dat het de zelfde vulling was... Pffffffff voel me nu gewoon boos, verdrietig en teleurgesteld. Hoe kan het nou zo zijn dat de het ene huis het heerlijk vind, en het andere huis het niet te eten vond. Mijn nichtje had gezegd, dat ze hadden gezegd dat het niet te vreten was....Daar sta je dan uren voor in de keuken.
Heeft iemand misschien ook een negatieve ervaring gehad met deze of andere vulling???? Hoe hebben jullie dat opgelost???