Onderwerp: Nieuw
Hallo allemaal,
Zoals de onderwerp doet vermoeden ben ik nieuw hier. Ik zal me even kort voorstellen: mijn naam is Chaima ben 18 jaartjes jong en ik hou ervan om te bakken. Dit doe ik al sinds mijn 14e.
Ik sta soms met open mond te kijken naar jullie mooie creaties. Nu lijkt het me geweldig om ook zo'n mooie taart te bakken als die van jullie. Alleen heb ik helemaal geen idee, hoe ik moet beginnen. En lees vaak dat het lastig is om fondant/marsepein(decoratie) te maken.
Nu is mijn vraag of jullie een recept met mij willen delen, en van begin tot eind kunnen vertellen hoe ik te werk moet gaan. Het liefst een witte taart, zodat ik met gekleurde letters erop kan zetten 'geslaagd' want woensdag krijgt mijn tweelingzusje uitslag van haar herkansing. En omdat ik al ben geslaagd lijkt het me leuk om samen een feest te geven en dat de gasten van mijn taartje kunnen smullen.
Ik weet dat ik hier niet in de juiste forum zit met mijn vraag, maar omdat jullie hier zoveel ervaring hebben. Dacht ik dat jullie mij wellicht zouden kunnen helpen.
Alvast bedankt!!!
Chaima