Onderwerp: Wie kent BEKO fondant
Was net bij de Sligro en heb ge
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wie kent BEKO fondant
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Was net bij de Sligro en heb ge
ja ik heb beko fondant 15 kilo emmers die bestel ik altijd bij de bakker hier
maar dat is vloeibaar voor de cupcakes heel handig maar het is geen rolfondant
tenminste die wat ik heb
groetjes no
ja ik heb beko fondant 15 kilo emmers die bestel ik altijd bij de bakker hier
maar dat is vloeibaar voor de cupcakes heel handig maar het is geen rolfondant
tenminste die wat ik hebgroetjes no
Katja, hoe ver is Sligro voor jou? Want in Venlo en Heerlen zit ook Hanos en die hebben Bakels fondant in 5 kilo-emmers!
Katja, hoe ver is Sligro voor jou? Want in Venlo en Heerlen zit ook Hanos en die hebben Bakels fondant in 5 kilo-emmers!
Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen wat je ze daar betaald en of je pasje nodig hebt????
Cakes by Petra schreef:Katja, hoe ver is Sligro voor jou? Want in Venlo en Heerlen zit ook Hanos en die hebben Bakels fondant in 5 kilo-emmers!
Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen wat je ze daar betaald en of je pasje nodig hebt????
ja dan ben ik ook onbeleefd want ik zou t ook graag weten
voor de hanos heb je een pasje nodig
en ik geloof dat ik 24 euro ex btw betaal voor de bakels emmers
voor de hanos heb je een pasje nodig
en ik geloof dat ik 24 euro ex btw betaal voor de bakels emmers
Bedankt!!!
24 euro voor een emmer van 5 kilo? Is dat niet duur?
Hier in de webshop kost diezelfde emmer geloof ik 30 euro. Maar dat is dan wel inclusief btw.
Voor de Hanos heb je wel een pasje nodig. Ik ben er op de volgende manier aan gekomen: ben (heel brutaal) binnengestapt met het verhaal dat ik een bedrijfje in taarten wilde gaan beginnen, maar nog geen KvK nummer had en dat ik wilde kijken wat zij allemaal in het assortiment hebben. Ik kreeg een pasje, een dagpasje dacht ik, maar toen ik een definitieve pas wilde aanvragen, aantal weken later via internet, bleek dat de pas die ik nu heb, gewoon nog geldig is. Z
Kweet het. Sligro heeft een enorme splinternieuwe vestiging in Roermond, was dus fijn geweest als zij Bakels zouden hebben! Ik werk in Venlo, dus Hanos is goed te doen
ik ben bij hanos in venlo geweest (speciaal voor de bakels) maar die mensen daar hadden er nog nooit van gehoord leek wel ( lag wel een pakje van 1kilo)
gaan nu twee topics over dit onderwerp. (mijn schuld ben ik bang) Zie ook topic HANOS)
24 euro ex btw is altijd nog goedkoper dan bestellen
de btw is maar 6 procent
dus ruim gezegd kom ik dan op 25,50
niet duur lijkt mij
maar het is vooral ook gewoon heel makkelijker
ik ben er zo en dan haal ik altijd 10 emmertjes tegelijk
dus dan scheeld het mischien niet super veel maar genoeg en kan ik gelijk mijn andere spullen halen
ik ben bij hanos in venlo geweest (speciaal voor de bakels) maar die mensen daar hadden er nog nooit van gehoord leek wel ( lag wel een pakje van 1kilo)
Meen je niet, nou, wilde dinsdag naar Venlo rijden voor de Bakels.....zucht!!!
Bakels is alleen bij de grotere Hanossen geloof ik :-S
kelpitjuh schreef:ik ben bij hanos in venlo geweest (speciaal voor de bakels) maar die mensen daar hadden er nog nooit van gehoord leek wel ( lag wel een pakje van 1kilo)
sorry meen het wel helaas, maar misschien dat het wel te bestellen is, en dat het ddan een keer daar is als je ernaartoe wilt gaan?
Kadohke schreef:kelpitjuh schreef:ik ben bij hanos in venlo geweest (speciaal voor de bakels) maar die mensen daar hadden er nog nooit van gehoord leek wel ( lag wel een pakje van 1kilo)
sorry meen het wel helaas, maar misschien dat het wel te bestellen is, en dat het ddan een keer daar is als je ernaartoe wilt gaan?
Hang toevallig net op met de HANOS. Kreeg iemand aan de telefoon van de afdeling patisserie die nog noooooooooit van Bakels had gehoord Zijn baas was effe lunchen en zou me zo terugbellen. Ik ga gewoon vragen of ze het voor me bestellen. En anders 10 pakjes van een kilo
Heb net bericht van Hanos Venlo. Zij verkopen idd alleen per kilo!
En nou let op...voor 6,25 (ex btw)...da's gewoon duurder dan bij de webshop! En dat voor een groothandel. Vind het schandalig!
Sligro heeft 100% zeker weten(in assortiment, niet alle sligro's hebben het standaard in de winkel, even vragen of ze het gewoon kunnen bestellen) de 5 kilo emmers bakels ROLfondant. Ik heb daar nu al 2 emmers vandaan. Geef anders aan dat je weet dat de Sligro Den Haag Forepark het gewoon zo in het schap heeft staan(standaard in de winkel, je hoeft het ook nooit te bestellen)). Dan kunnen ze even bellen met vestiging Den Haag Forepark om het bestelnummer op te vragen.
Sligro heeft 100% zeker weten(in assortiment, niet alle sligro's hebben het standaard in de winkel, even vragen of ze het gewoon kunnen bestellen) de 5 kilo emmers bakels ROLfondant. Ik heb daar nu al 2 emmers vandaan. Geef anders aan dat je weet dat de Sligro Den Haag Forepark het gewoon zo in het schap heeft staan(standaard in de winkel, je hoeft het ook nooit te bestellen)). Dan kunnen ze even bellen met vestiging Den Haag Forepark om het bestelnummer op te vragen.
Bij ons bij de Sligro dus voor 100% niet, stond zelfs niet als merk in de computer. Ik zal eens informeren of ze het via Sligro Den Haag kunnen krijgen.
Kadohke, das maf, sligro werkt met 1 systeem namelijk. Je zou dan toch aannemen dat als je bij sligro A wat ziet, sligro B kan het voor je bestellen(in mijn geval een andere vestiging in Den Haag en leiden) dat sligro C(Roermond) het ook voor je kan bestellen?
Bij Sligro A'dam kan het ook NIET besteld worden.. 1 systeem of niet...
BEKO is ook het enige wat zij hebben..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wie kent BEKO fondant