1

Onderwerp: Wie kent BEKO fondant

Was net bij de Sligro en heb ge

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: Wie kent BEKO fondant

ja ik heb beko fondant 15 kilo emmers die bestel ik altijd bij de bakker hier
maar dat is vloeibaar voor de cupcakes heel handig maar het is geen rolfondant :(
tenminste die wat ik heb

groetjes no

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

3

noelle schreef:

ja ik heb beko fondant 15 kilo emmers die bestel ik altijd bij de bakker hier
maar dat is vloeibaar voor de cupcakes heel handig maar het is geen rolfondant :(
tenminste die wat ik heb

groetjes no

4

Katja, hoe ver is Sligro voor jou? Want in Venlo en Heerlen zit ook Hanos en die hebben Bakels fondant in 5 kilo-emmers!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Cakes by Petra schreef:

Katja, hoe ver is Sligro voor jou? Want in Venlo en Heerlen zit ook Hanos en die hebben Bakels fondant in 5 kilo-emmers!

Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen wat je ze daar betaald en of je pasje nodig hebt???? ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

6

is dat fondant of rolfondant?

nicole th schreef:
Cakes by Petra schreef:

Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen wat je ze daar betaald en of je pasje nodig hebt???? ;)

ja dan ben ik ook onbeleefd want ik zou t ook graag weten  :D

Select, make, bake!

8

voor de hanos heb je een pasje nodig
en ik geloof dat ik 24 euro ex btw betaal voor de bakels emmers

9

noelle schreef:

voor de hanos heb je een pasje nodig
en ik geloof dat ik 24 euro ex btw betaal voor de bakels emmers

Bedankt!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

10

24 euro voor een emmer van 5 kilo? Is dat niet duur?

11 Laatst bewerkt door Idril (25-06-2009 23:01)

Hier in de webshop kost diezelfde emmer geloof ik 30 euro. Maar dat is dan wel inclusief btw.

12

Voor de Hanos heb je wel een pasje nodig. Ik ben er op de volgende manier aan gekomen: ben (heel brutaal) binnengestapt met het verhaal dat ik een bedrijfje in taarten wilde gaan beginnen, maar nog geen KvK nummer had en dat ik wilde kijken wat zij allemaal in het assortiment hebben. Ik kreeg een pasje, een dagpasje dacht ik, maar toen ik een definitieve pas wilde aanvragen, aantal weken later via internet, bleek dat de pas die ik nu heb, gewoon nog geldig is. Z

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

13

Cakes by Petra schreef:

Kweet het. Sligro heeft een enorme splinternieuwe vestiging in Roermond, was dus fijn geweest als zij Bakels zouden hebben! Ik werk in Venlo, dus Hanos is goed te doen :)

14

ik ben bij hanos in venlo geweest (speciaal voor de bakels) maar die mensen daar hadden er nog nooit van gehoord leek wel :S ( lag wel een pakje van 1kilo)

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

15

gaan nu twee topics over dit onderwerp. (mijn schuld ben ik bang) Zie ook topic HANOS)

16 Laatst bewerkt door noelle (26-06-2009 13:40)

24 euro ex btw is altijd nog goedkoper dan  bestellen
de btw is maar 6 procent
dus ruim gezegd kom ik dan op 25,50
niet duur lijkt mij
maar het is vooral ook gewoon heel makkelijker 
ik ben er zo en dan haal ik altijd 10 emmertjes tegelijk
dus dan scheeld het mischien niet super veel maar genoeg en kan ik gelijk mijn andere spullen halen

17

kelpitjuh schreef:

ik ben bij hanos in venlo geweest (speciaal voor de bakels) maar die mensen daar hadden er nog nooit van gehoord leek wel :S ( lag wel een pakje van 1kilo)

Meen je niet, nou, wilde dinsdag naar Venlo rijden voor de Bakels.....zucht!!!

Kadohke schreef:

Bakels is alleen bij de grotere Hanossen geloof ik :-S

19

Kadohke schreef:
kelpitjuh schreef:

sorry meen het wel helaas, maar misschien dat het wel te bestellen is, en dat het ddan een keer daar is als je ernaartoe wilt gaan?

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

20

kelpitjuh schreef:
Kadohke schreef:
kelpitjuh schreef:

sorry meen het wel helaas, maar misschien dat het wel te bestellen is, en dat het ddan een keer daar is als je ernaartoe wilt gaan?

Hang toevallig net op met de HANOS. Kreeg iemand aan de telefoon van de afdeling patisserie die nog noooooooooit van Bakels had gehoord :S Zijn baas was effe lunchen en zou me zo terugbellen. Ik ga gewoon vragen of ze het voor me bestellen. En anders 10 pakjes van een kilo :D

21

Heb net bericht van Hanos Venlo. Zij verkopen idd alleen per kilo!

En nou let op...voor 6,25 (ex btw)...da's gewoon duurder dan bij de webshop! En dat voor een groothandel. Vind het schandalig! :mad:

22 Laatst bewerkt door aafje87 (29-06-2009 12:32)

Sligro heeft 100% zeker weten(in assortiment, niet alle sligro's hebben het standaard in de winkel, even vragen of ze het gewoon kunnen bestellen) de 5 kilo emmers bakels ROLfondant. Ik heb daar nu al 2 emmers vandaan. Geef anders aan dat je weet dat de Sligro Den Haag Forepark het gewoon zo in het schap heeft staan(standaard in de winkel, je hoeft het ook nooit te bestellen)). Dan kunnen ze even bellen met vestiging Den Haag Forepark om het bestelnummer op te vragen.

Avalon's magical cakes

23

aafje87 schreef:

Sligro heeft 100% zeker weten(in assortiment, niet alle sligro's hebben het standaard in de winkel, even vragen of ze het gewoon kunnen bestellen) de 5 kilo emmers bakels ROLfondant. Ik heb daar nu al 2 emmers vandaan. Geef anders aan dat je weet dat de Sligro Den Haag Forepark het gewoon zo in het schap heeft staan(standaard in de winkel, je hoeft het ook nooit te bestellen)). Dan kunnen ze even bellen met vestiging Den Haag Forepark om het bestelnummer op te vragen.

Bij ons bij de Sligro dus voor 100% niet, stond zelfs niet als merk in de computer. Ik zal eens informeren of ze het via Sligro Den Haag kunnen krijgen.

24 Laatst bewerkt door aafje87 (29-06-2009 12:48)

Kadohke, das maf, sligro werkt met 1 systeem namelijk. Je zou dan toch aannemen dat als je bij sligro A wat ziet, sligro B kan het voor je bestellen(in mijn geval een andere vestiging in Den Haag en leiden) dat sligro C(Roermond) het ook voor je kan bestellen?

Avalon's magical cakes

25

Bij Sligro A'dam kan het ook NIET besteld worden.. 1 systeem of niet...
BEKO is ook het enige wat zij hebben..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Berichten [ 1 tot 25 van 28 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wie kent BEKO fondant