Onderwerp: Wat past bij banaanvulling
Volgende week ga ik een taart maken voor mijn schoonzusje en die wil graag banaanvulling in de taart, maar wat past daar bij.. Waarschijnlijk de botercreme wel maar zijn er verder nog dingen die goed kunnen..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat past bij banaanvulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Volgende week ga ik een taart maken voor mijn schoonzusje en die wil graag banaanvulling in de taart, maar wat past daar bij.. Waarschijnlijk de botercreme wel maar zijn er verder nog dingen die goed kunnen..
misschien banketbakkersroom, of iets van chocolade??
lijkt mij in ieder geval wel lekker!!
Ik zou voor chocola gaan, liefst pure! Bv pasta door de botercreme.
Dulce de leche... of chocolade.
chocola of caramel!
Chocoladepasta met stukjes noot is er superlekker bij! en een laagje crispy chocolade of 2 of 3
Een laagje caramecreme met daarop plakjes banaan. Hierover streepjes trekken van gesmaolten chocolade. lekker!
zeker weten: Chocola!!
Chocola of Caramel.
Ik ga met de meerderheid mee. Bij banaan hoort chocolade!!
ik heb vanmorgen BBR met hagelslag gedaan.
Kom ik weer: Toblerone mouse(dat spul kan zo ongeveer overal bij), super spul en erg makkelijk te maken! (verhouding 1:1, bv 200 ml slagroom met 200 gr toblerone, slagroom warm maken en toblerone laten smelten. Als alles volledig is gesmolten mengsel laten afkoelen. Wanneer afgekoelt opkloppen met evt. zakje klop-fix.)
Kom ik weer: Toblerone mouse(dat spul kan zo ongeveer overal bij), super spul en erg makkelijk te maken! (verhouding 1:1, bv 200 ml slagroom met 200 gr toblerone, slagroom warm maken en toblerone laten smelten. Als alles volledig is gesmolten mengsel laten afkoelen. Wanneer afgekoelt opkloppen met evt. zakje klop-fix.)
Dat klinkt erg jammie!!
Die chocoknispers van AH zijn ook erg lekker door bbr, op smaak gebracht met rumessence. Vast ook erg lekker bij banaan!
Bedankt voor de tips..
Ik heb hem vandaag gemaakt.. alleen was het flink balen dat de site eruit lag want ik wist niet meer precies hoe het moest. Maar ik moest hem wel vandaag maken.. Ik ben nu alleen de suiker vergeten, maar hij smaakte verder wel goed. We zullen morgen wel zien hoe het in het geheel smaakt!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat past bij banaanvulling