1

Onderwerp: Wat past bij banaanvulling

Volgende week ga ik een taart maken voor mijn schoonzusje en die wil graag banaanvulling in de taart, maar wat past daar bij.. Waarschijnlijk de botercreme wel maar zijn er verder nog dingen die goed kunnen..

Re: Wat past bij banaanvulling

misschien banketbakkersroom, of iets van chocolade??
lijkt mij in ieder geval wel lekker!! :D

3

Ik zou voor chocola gaan, liefst pure! Bv pasta door de botercreme.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

4

Dulce de leche... of chocolade.

5

bananenvulling?is daar ook een recept van

6

chocola of caramel!

7

Chocoladepasta met stukjes noot is er superlekker bij! en een laagje crispy chocolade of 2 of 3 ;)

Groetjes Marlies

8

Een laagje caramecreme met daarop plakjes banaan. Hierover streepjes trekken van gesmaolten chocolade. lekker!

9

zeker weten: Chocola!! :9

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

10

Chocola of Caramel.

11

Ik ga met de meerderheid mee. Bij banaan hoort chocolade!!

Groetjes Helma

12

ik heb vanmorgen BBR met hagelslag gedaan.

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

13

Kom ik weer: Toblerone mouse(dat spul kan zo ongeveer overal bij), super spul en erg makkelijk te maken! (verhouding 1:1, bv 200 ml slagroom met 200 gr toblerone, slagroom warm maken en toblerone laten smelten. Als alles volledig is gesmolten mengsel laten afkoelen. Wanneer afgekoelt opkloppen met evt. zakje klop-fix.)

Avalon's magical cakes

14

aafje87 schreef:

Kom ik weer: Toblerone mouse(dat spul kan zo ongeveer overal bij), super spul en erg makkelijk te maken! (verhouding 1:1, bv 200 ml slagroom met 200 gr toblerone, slagroom warm maken en toblerone laten smelten. Als alles volledig is gesmolten mengsel laten afkoelen. Wanneer afgekoelt opkloppen met evt. zakje klop-fix.)

Dat klinkt erg jammie!! :P

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

15

Die chocoknispers van AH zijn ook erg lekker door bbr, op smaak gebracht met rumessence. Vast ook erg lekker bij banaan!

16

Bedankt voor de tips..

17

Ik heb hem vandaag gemaakt.. alleen was het flink balen dat de site eruit lag want ik wist niet meer precies hoe het moest. Maar ik moest hem wel vandaag maken.. Ik ben nu alleen de suiker vergeten, maar hij smaakte verder wel goed. We zullen morgen wel zien hoe het in het geheel smaakt!!