Cakes by Petra schreef:lilo schreef:Efje schreef:Ik kom eraan!
Jij kan toch niet zo'n hele taart op.
Wat is de taart superstrak bekleed zeg
By the way... ik ben vrij vandaag, ik zit niet stiekum op t werk met dat te opvallende oranje scherm 
Hihi! Hier is het scherm al een tijdje gevaarlijk oranje...
Enneh... Den Haag-Oudenbosch is denk ik een uurtje rijden?? Het zou kunnen... je hebt nl helemaal gelijk dat ik hem niet in mijn eentje op kan!
Bij mij is-ie grijs!! Kun je toch zelf instellen... laat 'm lijken op iets minder herkenbaars.
Mooie strik zeg! En welke kleur blauw heb je gebruikt? Daar wil ik me wel een keer voor aan de marsepein wagen...
Haha, dat van dat "oranje scherm" was een geintje van Efje en mij toen we elkaar tegen kwamen bij de VPRO in de studio (zoals ik al zei: waar kom je nou geen forum leden tegen???!
), vandaar! Maar je kunt het inderdaad instellen, ik ben bij oranje gebleven, vind het wel gezellig zo.
Enneh... de kleur van de taart: tsja dat is weer zo'n gevalletje van je neemt een beetje van dit en een beetje van dat... Ik ben begonnen met het mengen van twee restjes gekleurde marsepein. De ene was donkerblauw (gewoon blauw gemengd met een beetje zwart) en de andere paars/lila. Daarna vond ik dat er nog meer lila door moest en dat gaf dit resultaat (in het echt is ie ietsjes paarser trouwens).
Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op
www.lilotaart.nl !