1 Laatst bewerkt door millie (25-06-2009 13:15)

Onderwerp: mini bruidstaartjes en een vierkante stapeltaart + delftsroze taart

Ook ik mocht weer mini taartjes maken, het gaat al wat sneller dan de eerste maar toch blijft het veel werk.

De LOVE topper brak natuurlijk :S toen ik hem zilver wilde dusten, dus toen nog snel met heel veel tyose een nieuwe gemaakt, bleef gelukkig wel  heel.

gecvuld met citroencreme en viervruchtenjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AF36FIGI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FAU6GIE8.jpg

Ook mocht ik een vierkante stapeltaart maken, bij deze taart zat alles een beetjes tegen, ik voelde me toen ook niet echt 100 % dus daar zal het wel aan gelegen hebben.

De taart is gemaakt volgens eigen ontwerp van het bruidspaar, de onderste laag heeft een New-York skyline.

gevuld met chocolade creme en een laagje pure chocolade
een laag met citroencreme en laagje viervruchtenjam

en een laag met  vanillecreme met aardbeienjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTGV8AF4.jpg

En nog wat bruidsproeverjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SRLUFDAB.jpg

En ten slotte heb ik nog een roze hollandse kindertaart gemaakt ( kreeg inspiratie van een geboorte taart van Wendy).

De moeder wilde graag een grote ronde taart en daarop een klein taartje voor de jarige zelf, ook de jarige zelf mocht op de taart met klompjes aan :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PTHZ33BT.jpg

De taart is niet echt kinderlijk gevuld er mocht namelijk een lekkere dikke laag amarettovulling in en een laag chocoladeganache

( het kindertaartje is gewoon gevuld met botercreme van de webshop  ;) :D)

Gr. Martine, Mijn taarten zie je op    klik-hier-maar         of-hier

2

Re: mini bruidstaartjes en een vierkante stapeltaart + delftsroze taart

aha hier zijnn ze! mooi hoor! vooral de laatste vind ik grappig

Kim

3

aha.. eindelijk het juiste draadje ;)

Erg leuk zo'n Delfts Roze taart :) , kom d'r maar eens op hahaha

erg mooi dat eigen ontwerp van het bruidspaar zelf.. dat zijn nog eens ontwerpen waar je iets mee kunt!!! heel fraai!
De zwart witte stapel.. poe poeh wat een werk maar wat  een mooi resultaat :thumb:

en die proevers... ohhhhh wat mooi zo vierkant.. ik vind het alleen jammer dat je die zo 'klakkeloos' in de doos hebt gefotografeerd... die mooie proevers verdienen wel een beetje meer aandacht hoor ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Heel erg mooi gedaan. Ik vind vooral de love topper en de skyline heel erg gaaf. Leuke stijl :)

5

Mooie taarten!!

6

wauw heel erg leuk!!! vooral de laatste!

groetjes José

7

Mooie taarten en ook bij mij geldt, laaste is favoriet!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

8

Heel mooi allemaal, wat een klus lijkt me dat al die minitaartjes!

9

Wat zijn ze leuk, vooral je delfts roze taart, is superleuk !

Groetjes, Conny

10

Allemaal mooi taarten. Mooi zo, die kleintjes op de etagiere. Welke maat hebben de kleintjes en welke vorm heb je daar voor gebruikt. Zijn ze van biscuit of cake?

Ze zijn 5 cm rond en ook zo'n 5 cm hoog.
Ik heb gewoon een vierkant biscuitkapsel eerst gevuld, en daar toen allemaal rondjes uit gestoken, dan afsmeren en bekleden.

Gr. Martine, Mijn taarten zie je op    klik-hier-maar         of-hier

11

millie schreef:

Allemaal mooi taarten. Mooi zo, die kleintjes op de etagiere. Welke maat hebben de kleintjes en welke vorm heb je daar voor gebruikt. Zijn ze van biscuit of cake?

Ik heb gewoon een vierkant biscuitkapsel eerst gevuld, en daar toen allemaal rondjes uit gestoken, dan afsmeren en bekleden.

Jammer, dat is de manier die ik zelf ook al eens gehanteerd heb, hoopte dat jij een handige bakvorm had gevonden of een makkelijkere manier. ( Heb er op deze manier een keer 200 moeten maken,...nou ;nooit meer!! Vind deze methode toch lastig. Kapsel is zo zacht en het word dan zo'n gekl.... met die kleine dingen.
Maar het resultaat mag er wezen!

Zoete groetjes, Marjolein

12

prachtig, allemaal prachtig, echt geweldig

13

Wauw je bruidsstapels zijn echtt prachtig. En wat een werk moeten die mini's zijn geweest zeg!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

14

Wat een werk om op zo'n manier allemaal kleine taartjes te maken zeg! Daar moet iemand toch eens wat op verzinnen ;)
Ik vind ze erg mooi geworden en ook lijkt het altijd zo leuk al die minitaartjes :Y
De rest van je taarten ook weer harstikke mooi!

15

Ik vind ze stuk voor stuk prachtig!!

Groetjes Marlies

16

Erg mooi allemaal, en wat een geweldige love topper!!

17

Zo, wat een plaatjes!

18 Laatst bewerkt door Miss Pebble (22-06-2009 12:15)

zoete kunst schreef:
millie schreef:

Jammer, dat is de manier die ik zelf ook al eens gehanteerd heb, hoopte dat jij een handige bakvorm had gevonden of een makkelijkere manier. ( Heb er op deze manier een keer 200 moeten maken,...nou ;nooit meer!! Vind deze methode toch lastig. Kapsel is zo zacht en het word dan zo'n gekl.... met die kleine dingen.

Heb ooit eens een vorm gezien voor heel veel kleine ronde taartjes tegelijk (heb net gezocht, kan 'm niet vinden, maar het bestaat dus wel!). Die heb ik toen niet gekocht omdat het apart vullen van al die dingen me nog veel meer werk lijkt.... Of je zou ze moeten vullen zoals cupcakes dus met de appelboor uithollen en gat volspuiten...?

Taarten zien er schitterend uit hoor! Vind het poppetje op de laatste echt supermooi en schattig!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

19

Wat een mooie taarten en dan bedoel ik ze allemaal ook de minitje....echt knap gedaan!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

20

Mooi mooi mooi...echt super!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

21

Wat een mooie productie. Ik ben helemaal weg van je LOVE-topper en de kleine gebakjes. Ziet er stijlvol uit.

Het meisje op de laatste taart heb je ok prachtig geboetseerd.

22

allemaal mooie creaties. ik vind de love tekst helemaal te gek. wat een werk zou dit allemaal zijn geweest.

Be in love with what you have

23 Laatst bewerkt door ria (23-06-2009 10:03)

Cakes by Petra schreef:
zoete kunst schreef:
millie schreef:

Heb ooit eens een vorm gezien voor heel veel kleine ronde taartjes tegelijk (heb net gezocht, kan 'm niet vinden, maar het bestaat dus wel!). Die heb ik toen niet gekocht omdat het apart vullen van al die dingen me nog veel meer werk lijkt.... Of je zou ze moeten vullen zoals cupcakes dus met de appelboor uithollen en gat volspuiten...?

Taarten zien er schitterend uit hoor! Vind het poppetje op de laatste echt supermooi en schattig!

allereerst:  millie wat een prachtige taarten en minitaartjes.

ik zag toevallig de vraag over die bak vorm
dat is deze  http://www.squires-shop.com/ibf/images/products/BW01A010-01.jpg

Ik heb zelf degene voor de mini vierkantjes en ze zijn er ook nog in mini hexegonal (zeshoek)
Als je  naar de Hebshop een mailtje stuurt kunnen ze hem meebestellen, zo ben ik ook aan mijn vorm gekomen.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

24

Wow,wat een werk al die kleine taartjes,maar het is wel een geweldig mooi resultaat,toppie.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

25

ria schreef:
Cakes by Petra schreef:
zoete kunst schreef:

allereerst:  millie wat een prachtige taarten en minitaartjes.

ik zag toevallig de vraag over die bak vorm
dat is deze  http://www.squires-shop.com/ibf/images/ … 010-01.jpg

Ik heb zelf degene voor de mini vierkantjes en ze zijn er ook nog in mini hexegonal (zeshoek)
Als je  naar de Hebshop een mailtje stuurt kunnen ze hem meebestellen, zo ben ik ook aan mijn vorm gekomen.

Ja, deze bedoelde ik!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be