51

Re: Bruidsjurk workshop Wendy in Wormer

Hij is prachtig geworden! Heel gaaf!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

52

Het is een schitterende bruidsjurk geworden, vind de foto van de achterkant ook zo super, maar heb een vraagje, hoe breed en hoog is deze taart of dummy, ik ga hem namelijk in september maken en wil van tevoren een hoge stolp kopen op de rommel of antiekmarkt, zodat ik als de fondant droog is deze eronder kan zetten dat wil ik ook met de assepoester doen, het zijn de stolpen die over heiligen beelden worden gezet. groetjes Birgit

Niemand is gelukkig, wees Niemand

53

waw prachtig zo met dat vogeltje

54

birgit58 schreef:

Het is een schitterende bruidsjurk geworden, vind de foto van de achterkant ook zo super, maar heb een vraagje, hoe breed en hoog is deze taart of dummy, ik ga hem namelijk in september maken en wil van tevoren een hoge stolp kopen op de rommel of antiekmarkt, zodat ik als de fondant droog is deze eronder kan zetten dat wil ik ook met de assepoester doen, het zijn de stolpen die over heiligen beelden worden gezet. groetjes Birgit

Hoi Birgit

Hiervoor kun je het beste Wendy even een mailtje sturen
Het bedrijf dat de dummy's heeft geleverd in wormer heeft ze wat te hoog gemaakt en ik denk dat hij bij Wendy zelf weer wat lager zal worden.
Ik kan de mijne dus wel opmeten maar dat kan afwijken..

Het zal wel een grote stolp worden.. ik weet niet of je de wondermold kent maar de rok is zeker dat formaat.. en dan nog het lichaam erboven is toch nog wel een eindje..

Wel een leuk idee trouwens om daar die stolpen voor te gebruiken.. ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit op rommelmarkten / antiek markten heb zien liggen maar daar kom ik al een paar jaar niet meer hihi

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

55

Hey belinda,

Nog bedankt voor de duif uitleg. :thumb: