Re: Bruidsjurk workshop Wendy in Wormer
Hij is prachtig geworden! Heel gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsjurk workshop Wendy in Wormer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is prachtig geworden! Heel gaaf!
Het is een schitterende bruidsjurk geworden, vind de foto van de achterkant ook zo super, maar heb een vraagje, hoe breed en hoog is deze taart of dummy, ik ga hem namelijk in september maken en wil van tevoren een hoge stolp kopen op de rommel of antiekmarkt, zodat ik als de fondant droog is deze eronder kan zetten dat wil ik ook met de assepoester doen, het zijn de stolpen die over heiligen beelden worden gezet. groetjes Birgit
Het is een schitterende bruidsjurk geworden, vind de foto van de achterkant ook zo super, maar heb een vraagje, hoe breed en hoog is deze taart of dummy, ik ga hem namelijk in september maken en wil van tevoren een hoge stolp kopen op de rommel of antiekmarkt, zodat ik als de fondant droog is deze eronder kan zetten dat wil ik ook met de assepoester doen, het zijn de stolpen die over heiligen beelden worden gezet. groetjes Birgit
Hoi Birgit
Hiervoor kun je het beste Wendy even een mailtje sturen
Het bedrijf dat de dummy's heeft geleverd in wormer heeft ze wat te hoog gemaakt en ik denk dat hij bij Wendy zelf weer wat lager zal worden.
Ik kan de mijne dus wel opmeten maar dat kan afwijken..
Het zal wel een grote stolp worden.. ik weet niet of je de wondermold kent maar de rok is zeker dat formaat.. en dan nog het lichaam erboven is toch nog wel een eindje..
Wel een leuk idee trouwens om daar die stolpen voor te gebruiken.. ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit op rommelmarkten / antiek markten heb zien liggen maar daar kom ik al een paar jaar niet meer hihi
Hey belinda,
Nog bedankt voor de duif uitleg.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsjurk workshop Wendy in Wormer