Hahahaha, mijn appeltaart is berucht! Ik ben door familie en vrienden uitgeroepen tot de appeltaartbakster van Nederland..... En zonder mezelf nou al teveel op de borst te slaan ik maak 'm echt erg lekker... 
Men neme een pak Koopmans appeltaartmix, 6 grote jonagold appelen, roomboter, eieren 2 zakjes vanillesuiker, gewone suiker, kaneel, honing en citroensap.
Schil en snij de appels in stukjes en bestrooi deze met kaneel (2 eetlepels), suiker (3 eetlepels) en besprenkel met wat citroensap en honing.
Het deeg maak ik met deeghaken, ik doe de koopmanmix, eieren, vanillesuiker en boter in de kom en mix het deeg grof (soort van kruimeldeeg)
De bodem van de bakvorm vet ik in net als de randen en schep wat (niet alles!)kruimeldeeg in de bodem zodat deze bedekt is. Even aandrukken met je handen en dan de appels erop strooien, hierbovenop de rest van het kruimeldeeg verdelen en de bakvorm kan in de voorverwarmde oven (hetelucht 180 graden) z'on 40-60 minuten.
Taart iets laten afkoelen en serveren met warme choco en een lekkere klodder vers geklopte slagroom!
Ik overdrijf niet als ik zeg dat op verjaardagen iedereen blijft plakken voor een stuk appeltaart, en de warme choco. Het is een soort familietraditie geworden in de loop der jaren... (en ik ben niet eens oud!)
Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"