Onderwerp: taart erg nattig
gisteren heeft mijn vriendin de verjaardag gevierd van haar zoontje waarvoor we samen deze taart hadden gemaakt.
ik had haar de taart meegegeven met de juiste vries en ontdooi tips erbij. bij mijn taarten gaat het altijd goed. de taarten zijn altijd lekker, dat gebruik ik zelf en mijn ontvangers van de taarten vinden ze ook altijd heerlijk. maar gisteren vond ik de taart dus echt niet lekker. hij was een beetje zompig en nattig (de buitenkant ook), maar ik vond zelf de binnenkant ook te nattig, een beetje glazig zeg maar. ik vroeg haar of ze hem wel op de juiste manier had ontdooid en ze zei van wel. wel had ze hem iets eerder uit de koelkast gehaald omdat ze de ruimte nodig had. nu ga ik twijfelen he. zal ze stiekum toch de taart te laat uit de vrieze hebben gehaald maar het niet durven zeggen? of was er iets mis met de taart? en zoja, wat kan dat dan zijn? want tijdens het vullen zag de taart er prima uit. normaal gebruik ik MMF en nu was er ook marsepein gebruikt, kan daarin ook verschil zitten?
ik hoop zo dat jullie mij hierin kunnen helpen.
groetjes en alvast bedankt