Onderwerp: taart 'gassan diamonds" en mijn eerste post...
Geen diamanten taart zoals de titel misschien doet vermoeden, maar een opdracht die via Gassan diamonds is binnen gekomen Bij. Divers mensen hebben de oproep van Bianca (Post) wel gezien in bakken voor anderen. De opdracht stond helemaal omschreven met print, afmetingen, incl voorbeeld van goole voor kleur en print,
Het moest een Gucci taart worden, neee geen leuke tas maar gewoon 2 taarten een met print en de andere met tekst voor de jarige. Met de kleuren groen rood groen voor de afwerking aan de zijkant.. veel snij en spuitwerk. Het was gewoon veel werk, maar was wel tevreden over het resultaat,
Kleine taart is chocolate chip cake , espresso siroop met straciattella vulling (IMB) en chocolade ganache
De grote is bicuit met caramel siroop, en dezelfde vulling als de kleine, eenvoudige vullingen dus..
Bij het telefoongesprek moesten het toch 2 verschillende taarten worden, voor 2 verschillende feesten/feestdagen, maar daar aangekomen moest hij toch gestapeld... dachten ze dat ze hem er gewoon op konden zetten..... Dus ik heb maar even daar geimproviseerd met wat dikke sateprikkers zie ze daar hadden.... getest en het lukte goed!.. ook weer opgelost!
Dus uiteindelijk werd het toch een stapeltaart! (maar daar heb ik geen foto van..)
De kleuren bruin en beige waren ook nog niet zomaar voor elkaar, te licht, te donker etc. Maar dit is het resultaat geworden:

Nu maar hopen dat het posten ook gelukt is.... De foto's staan nog niet op mijn site
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

Of heb ik dan het idee van een stapeltaart verkeerd? (nog nooit gedaan!)