Re: Ook ik mocht een grote bruidstaart
wat mooi jolan en mjam, wat een boel boosjes.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ook ik mocht een grote bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat mooi jolan en mjam, wat een boel boosjes.
wauw! echt super mooi!
HEEEEL erg mooi!! ..
waow wauw en nog eens waouwwww. Eenvoud siert! Wat een werk zeg!Maar krijg er echt zin in als ik dat zo zie!
Superr
Oeh.. wat een fraaie taart
Ik vind je keuze voor de grote bloemen zeer geslaagd in combi met alles wit
En wat een leuke foto van het vullen.. dat ziet er zeer smakelijk uit!
Hij is prachtig!
Ik vind hem schit-te-rend. Je had hem al aangekondigd, dus ik was wel nieuwsgierig. Super prachtig. Weer heel anders zo met die parels in de orchideeen.
Hoewel ik de foto van de frambozen supermooi vind, ben ik waarschijnlijk de enige die het haar op haar rug krijgt ( ) bij de gedachte dat ik het zou moeten eten. Brrrr.... al die zure dingen. Ik zou ze allemaal opzij leggen en heeeeerlijk de champagnecreme weglepelen Sorry hoor Jolanda..... nix persoonlijks natuurlijk.... ik heb nu eenmaal moeite met gezond fruit..... maar dat kun je dan ook wel aan me zien.... :-)
Schitterend ziet het eruit,ook de foto met de open taarten,heerlijk ziet het eruit.
Was vergeten te reageren door alle drukte, maar nog even over de standaard:
De standaard is van perspex en via Monique53 gekocht in Engeland. Zie dit topic (onderaan blz. 4 heeft Monique een foto geplaatst)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 13&p=4
Ik heb 'm hier in een kleinere versie gebruikt.
Ik was rond de
Wat prachtig zeg. Vind die foto van het vullen ook erg leuk
Wat een prachtige bloemen!! En wat een lekkers zat er onder verstopt!
Een supermooie taart, en dat vullen ziet er inderdaad ook geweldig uit!!! Wat heb je een grote tafel trouwens!!!
Prachtig geheel....!!!
En wat veel frambozen zeg....die heb je zeker apart besteld ?
En wat veel frambozen zeg....die heb je zeker apart besteld ?
Klopt! Voor dit soort werk, vraag ik een kennis die fruitkramen op de markt heeft, of hij voor mij inkoopt. Dan krijg ik de mooiste en de meest verse produkten.
Wat heb je een grote tafel trouwens!!!
Valt wel mee hoor..."gewoon" 2 bij 1 meter, moet wel met 5 pers. in het gezin.
wauw wat een hoop werk zeg!! En wat zien er strak uit!! Mooi gedaan !
ik vind hem super sjiek en wat eengevaarte zo
als ik vragen mag hoe plan je zoiets nou in
ik bedoel wanneer maak je de kapsels en de vullingen enzo
en hoe hou je dit allemaal koel?
groeten Riette
Op dinsdag heb ik alle bloemen gemaakt (met flowerpaste). Ik had er meer gemaakt voor reserve. Op woensdag heb ik alle kapsels gebakken, de cremes en de trempeersiroop gemaakt. Op donderdagmorgen kreeg ik de frambozen vers aangeleverd en ben ik gaan vullen en bekleden. En daarna het lint en de bloemen erop geplakt. Ik heb een extra koelkast (tafelmodel) speciaal voor de taarten en daar past deze hoeveelheid precies in (zelfs met doos). En op vrijdag om 11.30 uur alles in de auto en naar Tilburg gereden.
Nou schitterend kan niet anders zeggen....enne dat weekendje Parijs heb je wel verdiend.
wat een prachtige stijlvolle taart!!
en je foto van het vullen is geweldig!
veel plezier in Parijs!
veel plezier in Parijs!
Parijs was alweer vorig weekend. Dit topic is weer omhoog gekomen..... Maar aanstaand weekend heb ik een weekendje Amsterdam voor de boeg, ook leuk (wel de 3 taartbestellingen op vrijdag te leveren )
Wat een prachtige taart! En wat een prachtige frambozen
Grote bloemen is inderdaad een goede beslissing, ze zijn erg mooi!
Is de standaard toevallig van Cakestandz? Ik heb er pas een gekocht zonder die middenpaal, wist niet of hij geschikt was voor taarten dus ik besloot voor de goedkope versie te gaan. Nu spijt natuurlijk..
Super mooi gemaakt!!
Is de standaard toevallig van Cakestandz?
Ik geloof het wel.
Wat een super mooie bruidstaart
En die foto van alle taarten die gevult worden op een rij erg leuke foto
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ook ik mocht een grote bruidstaart