Onderwerp: Ook ik mocht een grote bruidstaart
maken voor een nichtje van mijn man. Ze wist het zelf niet, zus regelde alles. Het dat is best lastig: niet direct met het bruidspaar te maken krijgen, dan blijft de twijfel......
Het moest in ieder geval geheel wit worden, met een subtiel pareltje (uit haar jurk) en bloemen in asymetrische lijn. Geen rozen, want die heeft iedereen, en dat wil ze juist niet. Zus koos voor hele kleine bloempjes, maar omdat de taart groot is, haar er toch van kunnen overtuigen, om voor een grote bloem te gaan. De lace cutter vond ze te puntig, ze wilde een lieve bloem en koos voor de geheel witte orchidee.
Foto zonder flits:
Foto met flits:
Close-up:
De keus viel gelukkig in goede aarde bij het bruidspaar!!!
Monique53: nu de standaard in gebruik voor een taart!!! En dat beviel heeeeeel goed!
De taart was gevuld met 2 lagen champagnecreme en 1 dunne laag frambozenjam met daarop verse frambozen.
Ik vond het zo'n mooi gezicht tijdens het vullen, dat ik er even een foto van heb gemaakt!
Ik twijfelde gisteren tijdens het maken over de smaak van de champagnecreme: zou iedereen het wel lekker vinden (niet mijn probleem natuurlijk, een ander kiest hiervoor), maar gelukkig: het viel in heel goede aarde en er zijn erg veel 2e stukjes gehaald!
En nu ga ik mijn spullen pakken voor een weekendje Parijs!