Re: Wie wil me helpen met taartschema's maken?
Ze zijn geweldig!!! Heel erg bedankt dames, nu maar hopen dat de klant mooi recht kan snijden
TAART in huis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wie wil me helpen met taartschema's maken?
Ze zijn geweldig!!! Heel erg bedankt dames, nu maar hopen dat de klant mooi recht kan snijden
Dames bedankt wat handig zeg heb ze gelijk opgeslagen
Dankjewel dames voor het maken van de schema's.
Nu eens een duidelijk schema met hoeveel stukjes ik uit welke taart kan krijgen, het was voor mij altijd maar een beetje gokken.
Ik heb ze opgeslagen op mijn eigen computer.
Hee geweldig Jax, heb het meteen opgeslagen
Oeps dames
wat zijn jullie goed zeg!!! heb hem opgeslagen!
Super, dank je wel!! Hij staat al tussen mijn favorieten!
.....maar het was niet mijn bedoeling dat dit op allerlei websites terecht gaat komen. (zelfs niet op mijn eigen website, die nog in de maak is)
Iedereen kan erbij en ze downloaden, dat lijkt mij voldoende.
Kortom: liever niet dus.
Oeps! Ik wilde net toestemming vragen of ik hem mocht toevoegen aan mijn linkjessite, maar gelukkig las ik eerst verder, nu weet ik genoeg
Evengoed: Bedankt, fijn schema!
Groetjes, Jozien.
Wat een heerlijk samenwerkingsverband! Echt top dames, bedankt!!
dank jullie wel zeg,reuze handig
Zo dat ziet er super uit en heel handig. Thanks dames. Zo moeten we meer samenwerkingen hebben
Hoi dames!! Bedankt voor alle tijd en moeite!!!! Nu zitten we dus ook nooit meer met een probleem hoeveel stukjes eruit gaan:) We houden gewoon met z'n allen massaal hieraan:) Dan zijn alle stukjes gelijk en hoef je niet te zoeken naar een gemiddeld aantal stukjes;)
Jullie zijn schatjes om dit zo te regelen
Bedankt Witje en Jax!!!!!
hey meiden
super geweldig, heel handig. Bedankt!!!!
Jax schreef:.....maar het was niet mijn bedoeling dat dit op allerlei websites terecht gaat komen. (zelfs niet op mijn eigen website, die nog in de maak is)
Kortom: liever niet dus.Oeps! Ik wilde net toestemming vragen of ik hem mocht toevoegen aan mijn linkjessite, maar gelukkig las ik eerst verder, nu weet ik genoeg
Groetjes, Jozien.
Misschien is het wel een idee om ergens hier op de site of het forum, een vaste link er naartoe te zetten? Dan "zwerft" ie niet over op internet, maar is ie wel makkelijk te vinden voor iedereen op het forum/site.
Super meiden, dit zijn erg duidelijke schema's.
Ooooh dames, wat fantastisch. Jullie zijn een goed team samen. Heel erg bedankt, is superhandig om mee te geven inderdaad.
Jullie gaven aan dat we door mogen geven als we nog uitbreidingen willen zien: ik zou zelf wel heel graag zo'n schema erbij zien van 22 en 26 cm....................maar ik weet niet of dat mogelijk is?? Als het niet lukt, is niet erg hoor, maar anders.........alvast super bedankt.
Jozien schreef:Jax schreef:.....maar het was niet mijn bedoeling dat dit op allerlei websites terecht gaat komen. (zelfs niet op mijn eigen website, die nog in de maak is)
Kortom: liever niet dus.Oeps! Ik wilde net toestemming vragen of ik hem mocht toevoegen aan mijn linkjessite, maar gelukkig las ik eerst verder, nu weet ik genoeg
Groetjes, Jozien.
Misschien is het wel een idee om ergens hier op de site of het forum, een vaste link er naartoe te zetten? Dan "zwerft" ie niet over op internet, maar is ie wel makkelijk te vinden voor iedereen op het forum/site.
Misschien in de FAQ of bij de tabellen?
Jozien schreef:Jax schreef:.....maar het was niet mijn bedoeling dat dit op allerlei websites terecht gaat komen. (zelfs niet op mijn eigen website, die nog in de maak is)
Groetjes, Jozien.
De tabellen gaan sowieso over internet zwerven, dat kan ik je nu al vertellen.
als je dat echt absoluut niet wilt, dan kun je ze beter niet online zetten...
Helemaal geweldig meiden, reuze bedankt
Jax schreef:Jozien schreef:Oeps! Ik wilde net toestemming vragen of ik hem mocht toevoegen aan mijn linkjessite, maar gelukkig las ik eerst verder, nu weet ik genoeg
Groetjes, Jozien.
Misschien in de FAQ of bij de tabellen?
lastige vragen ook allemaal.
Maakt mij niet zoveel uit.
Super. Dank!
Ooooh dames, wat fantastisch. Jullie zijn een goed team samen. Heel erg bedankt, is superhandig om mee te geven inderdaad.
Jullie gaven aan dat we door mogen geven als we nog uitbreidingen willen zien: ik zou zelf wel heel graag zo'n schema erbij zien van 22 en 26 cm....................maar ik weet niet of dat mogelijk is?? Als het niet lukt, is niet erg hoor, maar anders.........alvast super bedankt.
Wil ik best doen, alleen de eerste 2 weken ben ik nog heel druk.
Dus als je even geduld hebt, zal ik ze daarna maken.
Hartikke goed!!
Inderdaad erg handig dank jullie wel!!
wow, dat ziet er super uit zeg! Dank jullie wel voor het delen!!
Heb even gerekend, de 24 stukjes haal je 15 stukjes uit, de 26 dan 18 stukjes.
De 22 cm 12,5 stukjes. Schema's precies goed tekenen, is meer rekenwerk, dus doe ik later.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wie wil me helpen met taartschema's maken?