26

Re: Wie wil me helpen met taartschema's maken?

Ze zijn geweldig!!! Heel erg bedankt dames, nu maar hopen dat de klant mooi recht kan snijden :)

groeten, Bianca
TAART in huis

27

Dames bedankt wat handig zeg heb ze gelijk opgeslagen

Groetjes Wendy

28

Dankjewel dames voor het maken van de schema's.
Nu eens een duidelijk schema met hoeveel stukjes ik uit welke taart kan krijgen, het was voor mij altijd maar een beetje gokken.

Ik heb ze opgeslagen op mijn eigen computer.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

29 Laatst bewerkt door birgitta (16-06-2009 21:05)

Hee geweldig Jax, heb het meteen opgeslagen :)

Oeps dames

30

wat zijn jullie goed zeg!!! heb hem opgeslagen!

Groetjes Marit.

31

Super, dank je wel!! Hij staat al tussen mijn favorieten!

Groetjes Anuska
Sweet cake, tasty bite

32

Jax schreef:

.....maar het was niet mijn bedoeling dat dit op allerlei websites terecht gaat komen. (zelfs niet op mijn eigen website, die nog in de maak is)
Iedereen kan erbij en ze downloaden, dat lijkt mij voldoende. ;)
Kortom: liever niet dus.

Oeps! Ik wilde net toestemming vragen of ik hem mocht toevoegen aan mijn linkjessite, maar gelukkig las ik eerst verder, nu weet ik genoeg :D

Evengoed: Bedankt, fijn schema!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

33

Wat een heerlijk samenwerkingsverband! Echt top dames, bedankt!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

34

dank jullie wel zeg,reuze handig

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

35

Zo dat ziet er super uit en heel handig. Thanks dames. Zo moeten we meer samenwerkingen hebben :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

36

Hoi dames!! Bedankt voor alle tijd en moeite!!!! Nu zitten we dus ook nooit meer met een probleem hoeveel stukjes eruit gaan:) We houden gewoon met z'n allen massaal hieraan:) Dan zijn alle stukjes gelijk en hoef je niet te zoeken naar een gemiddeld aantal stukjes;)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

37

Jullie zijn schatjes om dit zo te regelen

Bedankt Witje en Jax!!!!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

38

hey meiden

super geweldig, heel handig. Bedankt!!!!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

39

Jozien schreef:
Jax schreef:

.....maar het was niet mijn bedoeling dat dit op allerlei websites terecht gaat komen. (zelfs niet op mijn eigen website, die nog in de maak is)

Oeps! Ik wilde net toestemming vragen of ik hem mocht toevoegen aan mijn linkjessite, maar gelukkig las ik eerst verder, nu weet ik genoeg :D

Groetjes, Jozien.

Misschien is het wel een idee om ergens hier op de site of het forum, een vaste link er naartoe te zetten? Dan "zwerft" ie niet over op internet, maar is ie wel makkelijk te vinden voor iedereen op het forum/site.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

40

Super meiden, dit zijn erg duidelijke schema's. :thumb:

Groetjes Janny

41

Ooooh dames, wat fantastisch. Jullie zijn een goed team samen. Heel erg bedankt, is superhandig om mee te geven inderdaad. :thumb:
Jullie gaven aan dat we door mogen geven als we nog uitbreidingen willen zien: ik zou zelf wel heel graag zo'n schema erbij zien van 22 en 26 cm....................maar ik weet niet of dat mogelijk is?? Als het niet lukt, is niet erg hoor, maar anders.........alvast super bedankt.

Bakgroetjes van Marinka!

42

Jax schreef:
Jozien schreef:
Jax schreef:

Groetjes, Jozien.

Misschien is het wel een idee om ergens hier op de site of het forum, een vaste link er naartoe te zetten? Dan "zwerft" ie niet over op internet, maar is ie wel makkelijk te vinden voor iedereen op het forum/site.

Misschien in de FAQ of bij de tabellen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

43

Jax schreef:
Jozien schreef:
Jax schreef:

Groetjes, Jozien.

De tabellen gaan sowieso over internet zwerven, dat kan ik je nu al vertellen.
als je dat echt  absoluut niet wilt, dan kun je ze beter niet online zetten... :S

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

44

Helemaal geweldig meiden, reuze bedankt :)

Groetjes Margreet

45

Marianne schreef:
Jax schreef:
Jozien schreef:

Groetjes, Jozien.

Misschien in de FAQ of bij de tabellen?

:think: lastige vragen ook allemaal.
:lol:
Maakt mij niet zoveel uit.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

46

Super. Dank!

47

Marinka schreef:

Ooooh dames, wat fantastisch. Jullie zijn een goed team samen. Heel erg bedankt, is superhandig om mee te geven inderdaad. :thumb:
Jullie gaven aan dat we door mogen geven als we nog uitbreidingen willen zien: ik zou zelf wel heel graag zo'n schema erbij zien van 22 en 26 cm....................maar ik weet niet of dat mogelijk is?? Als het niet lukt, is niet erg hoor, maar anders.........alvast super bedankt.

Wil ik best doen, alleen de eerste 2 weken ben ik nog heel druk.
Dus als je even geduld hebt, zal ik ze daarna maken.

48

Hartikke goed!!
Inderdaad erg handig dank jullie wel!!

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

49

wow, dat ziet er super uit zeg! Dank jullie wel voor het delen!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

50

Heb even gerekend, de 24 stukjes haal je 15 stukjes uit, de 26 dan 18 stukjes.
De 22 cm 12,5 stukjes. Schema's precies goed tekenen, is meer rekenwerk, dus doe ik later.