1 Laatst bewerkt door Lies (16-06-2009 17:56)

Onderwerp: Mijn bruidstaarten van afgelopen weekend

Afgelopen weekend 2 bruidstaarten, een kindertaart en een 18+ taart, dus een heftige weekend achter de rug. Helaas is het vervoeren van de stapeltaart niet goed gegaan. Ik had het in 2 delen vervoert, maar een onverwachte bocht (ik zat in de achterbak) was de oorzaak. De bovenste gedeelte vloog uit mijn handen, maar ik was wel op tijd zodat het niet echt viel, maar daardoor is het wel scheef komen te staan. Ik vond het erg jammer... De vulling was aarbeienjam en vanille creme. Ik moest de taart ergens in een berging zetten en later in de avond zou het naar de feestzaal worden gebracht, vandaar de achtergrond.

De vulling van de andere bruidstaart is lemoncurd met botercrememix.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJDC6NJW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PT8ANV8E.jpg

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Mijn bruidstaarten van afgelopen weekend

Balen van die bocht! Maar het ziet er toch nog prachtig uit, alleen een beetje scheef ;) De onderste is ook erg mooi met de 2 standaards!

mooi zijn ze! echt supermooi met die standaards op deze manier

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Vind vooral de witte bloementaart erg mooi! Zitten de blaadjes en bloemetjes op draad met tape ?
Een echte bloemenpracht!!

Zoete groetjes, Marjolein

5

prachtig allebei. o wat een ellende, dat vervoeren van taarten.

6

Jammer van de bocht die er per ongeluk in is gekomen, maar de taart is ontzettend mooi. Super die bloemen zo.

Je tweede taart is ook top! Ziet er gaaf uit zo twee standaards met een grote taart in het midden.

7

Mooie taarten. Jammer van het Pisa-effect bij de bovenste (hoe reageerde het bruidspaar daarop?), maar het blijft een beauty met die prachtige bloemen.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

ondanks dat ie scheef is gegaan door de bocht is het een prachtige taart hoor
Die andere is ook erg mooi

Groetjes Wendy

9

Ik zat er al op te wachten!! Was al aan het twijfelen of het dit weekend of toch volgend weekend zou zijn....Maar daar is ie dan: de suikerbloemenpracht! Wat een werk!!!! En dan zo ontzettend balen, dat op het laatste moment toch iets mis gaat!! Er zit zoveel werk in deze taart!
Allebei niet mijn smaak (maar dat is altijd een lastige met bruidstaarten vind ik), maar wel mooi gedaan.

Groet, Jolanda

10

Ik ben het met Jolanda eens, allebei ook niet mijn smaak, maar ik vind het wel ONTZETTEND knap gemaakt! Daar moet je echt daaaaagen mee bezig zijn geweest! Ik kan me niet voorstellen dat het pisa-effect het bruidspaar is opgevallen...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

11

Wat een prachtige taarten!

12

Helemaal mooi.
Mag ik vragen hoe lang je aan de bloemen hebt gewerkt. Ik heb er laats ook een paar gemaakt voor een taart en was daar 30 uur mee bezig geweest. ik ben natuurlijk ook nog maar een beginner.
Heb je de bloemen in de taart vastgeprikt???

13

Wat een mooie bruidstaarten,maar de eerste is wel mijn favoriet hoor,prachtige stapel.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

heel fraai die mooie bloemenpracht!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

15

Gossiemikke Lies, wat ben je weer druk geweest! En met wat voor een prachtige resultaten, ik vind ze allebei schitterend. De bovenste is wel mijn favoriet met die prachtige bloemen bovenop. Jammer van het scheefzakken, maar hij blijft geweldig.

Chapeau!

16

Oooo...die bloemen!!!! Super gemaakt en wat een werk moet dat toch zijn geweest!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

17

wat knap zeg! die bloemen zijn prachtig!

18

ik kan niet anders zeggen dan PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!! allebeei..maar de eerste heeft echt een wow factor..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

19

Prachtig! Vooral de stapeltaart met bloemen vind ik mooi, jammer van het ongelukje. Maar je bloemen zijn fantastisch!!

Groetje,
Toetje

20

Gewoon PRACHTIG, vooral die eerste ondanks het pisa-effect   ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

21

Hier valt mij echt de bek van open! Schitterend! Die bloemenzee......................wauw!!!

22

Wow Lies, de hele week aan de prachtige bloemen gewerkt, en het ziet er echt schitterend uit! Superb :thumb:

Groetjes Tweety!

23

Ohh... wauw,hartstikke mooi gedaan!!! :Y

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

24

Waaaauw....die witte bloementaart vind ik dus helemaal geweldig!
ben altijd wel een beetje jaloers dat ik zelf (nog) niet van die mooie bloemen kan maken. Oefening baart kunst!

25

Wauw wauw wauw geweldig mooi gedaan :thumb: