1

Onderwerp: Taart voor Lara, met een verhaaltje

Dit is een heel bijzondere taart: voor mij dan toch ;)

Lara is er namelijk de reden van dat ik hier in Cyprus terecht ben gekomen! :Y

Toen mijn vriendin Deborah, die hier een bedrijfje had opgezet, zwanger was, wilde ik erg graag haar nog 1 keer zien voordat ze mama werd ( ze was de eerste van mijn vriendinnen die de sprong ging wagen en ik had wel zo'n vermoeden dat dingen daarna niet meer echt hetzelfde zouden zijn :D)
Dus in februari 2002 ben ik lekker bij haar op vakantie geweest, en op de terugweg in het vliegtuig zat ik naast een leuke kerel, waar ik mee aan de praat raakte ( ik ben normaal niet zo van de praatjes met vreemden, hoor ;) ) Aan het eind van de vlucht wisselden we emailadressen uit, van het een kwam het ander, en in juni MOEST ik natuurlijk op kraamvisite bij Deborah... ;) En nu zit ik hier, 7 jaar en drie kindjes verder! :lol:
In de tussentijd ben ik ook nog peettante van Lara geworden, maar zijn zij helaas wel met hun gezinnetje naar Californie verhuisd :( Maar nu zijn ze hier op vakantie, en ik vond het geweldig dat ik nu ZELF de taart van mijn petekindje kon maken!! ( In januari werd mijn andere petekindje 18 en toen heeft Tirza ( Tipseytaartje) in mijn naam een prachtige taart gemaakt :) )

Nou, een heel verhaal, maar nu weet iedereen - en meer dan 1 van jullie heeft het zich al afgevraagd ;) ) hoe ik toch hier terecht ben gekomen :lol:

Hier is ie dan:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TY6RLEWX.jpg

20 cm, driedubbel gevuld met chocolade ganache.
Alles overduidelijk gepikt van het forum, en de narrenpunten hadden eigenlijk deftige prinsessenpunten moeten worden, maar de gruwelijke hitte deed ze iets teveel verzakken :S :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Taart voor Lara, met een verhaaltje

Je ziet he snel je leven een andere wending kan nemen h

Vele en lieve groetjes Nicole

3

wat een mooi en leuk verhaal! en super taartje! Ik werk tegenwoordig met een ventilator in mijn nek en de airco op hoog, dat helpt wel n beetje tegen de hitte

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

4

zo zie je hoe het leven soms ineens een andere wending kan krijgen.
je taart is super, en die narrenpunten zal zij ook niet zo zien denk ik.

5

Wat leuk, om jouw verhaal te lezen!! Weet ik meteen hoe oud jouw kinderen ongeveer zijn  ;) . Wat leuk, dat je petekindje nu in Cyprus is en heel speciaal, dat je een taart voor haar kan maken!
Bij mijn eerste kroontje waren de punten ook (te) laag en pas toen de balletjes erop gingen, realiseerde ik me, dat ik de punten niet moet buigen. Geeft niet, want het ziet er toch lief uit!
Veel plezier met elkaar!

Groet, Jolanda

6

Wat leuk dat een vakantie je hele leven en toekomst kan veranderen! Het heeft in ieder geval goed uitgepakt gelukkig :P

De taart is echt hartstikke leuk geworden zeg, super mooie kleurtjes! En ook als ik er met mijn neus bovenop zit zie ik geen sporen van de hitte hoor :P

Groetjes Laura!

7

Hij is mooi! Was dat de taart van 1 uur 's nachts dat het zo warm was?

Groetjes Nathalie

8

Stoer hoor! Ik heb wel tijdelijk in het buitenland gewoond, maar nog niet het lef gehad me te settelen, respect :thumb:. Wel jammer dat de reden van je emigratie nu zelf ook weer geemigreerd is, maar super dat ze je kwamen bezoeken.
Je taartje ziet er geweldig uit, jammer van de puntjes, maar ze zijn er vast erg blij mee!

Groetje,
Toetje

Leuk om te lezen en een prachtige taart. Heb laatst ook al lopen stressen met een kroontje maar deze ziet er super uit.

Groetjes Karen

10

Mooi verhaal! En mooie taart hoor! Geniet ervan nu ze bij jullie op vakantie zijn!!!

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

11

Wat een bijzonder taartje zeg.
Leuk het verhaal erbij, dan wordt die dubbel zo speciaal.
Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten.

Groetjes Ingeborg

12

Wat een bijzondere taart met een mooi verhaal! De taart is echt super!

Groetjes, Daphne

13

leuk taart.

he he, eindelijk weet ik het. (hoe je in Cyprus terecht kwam) Wel een gave plek to end up lijkt me

14

Mooi verhaal!!! Zo zie je maar het leven kan HEEL  raar lopen... Enne HELE mooie taart!!!:D

cake a day, takes the sorrow away!!!!

15

Een leuk verhaal en een leuke taart!

16

Gaaf verhaal en snoezige taart!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

17

Wat leuk en wat ga je ze gruwelijk verwennen om te beginnen met een fantastisch taartje!

Hoe heet?????

18

Errug mooi gemaakt!!!

19

gefeliciteerd meid! kan me voorstellen dat je het heel fijn vond om zelf te kunen frobelen voor dit meisje! je hebt er wat moois van gemaakt hoor! ook je kroon met narrenpunten!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

20

Wat een leuk taratje en d ekleuren zijn ook erg mooi zo.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

21 Laatst bewerkt door Adrienne (16-06-2009 19:41)

K-tootje schreef:

Ik werk tegenwoordig met een ventilator in mijn nek en de airco op hoog, dat helpt wel n beetje tegen de hitte

Helaas is m'n keuken de enige kamer in m'n huisje ZONDER ac :(. We hebben nog geen tijd gehad de ventilatoren tevoorschijn te halen uit de garage, maar dat staat bovenaan de lijst voor als we weer terug zijn van vakantie, want dat is wel een goede tip! :thumb:

Jol321 schreef:

Bij mijn eerste kroontje waren de punten ook (te) laag en pas toen de balletjes erop gingen, realiseerde ik me, dat ik de punten niet moet buigen.

Bij vielen ze er net zo hard weer af als ik ze erop duwde! :lol: Ik heb 'm toen maar op z'n kop gezet :+

smarianne schreef:

Hoe heet?????

Het is hier al een aantal dagen 39-40 graden :S Gisteren wilde het maar niet afkoelen, vanavond staat er gelukkig een lekker briesje. Maar ja, vanavond ga ik nu net GEEN taartje maken :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

22

Adrienne schreef:

Het is hier al een aantal dagen 39-40 graden :S

http://www.smiliez.nl/smiliez/yahoo/11.gif

Groet, Jolanda

23

Heel erg leuk! Mooie kleurtjes

Groetjes Sandra

24

super leuk taartje en leuk het verhaal achter je emigratie te lezen,....ja ik weet als geen ander dat het leven anders kan lopen dan je denkt hahaha...ik ging naar een concert van een zanger waar ik vroeger in mijn jonge jaren fan was hahaha en ik kreeg jaren later een relatie met de gitarist/manager en zo ben ik met een spanjaard in de usa terecht gekomen hahaha ..destiny denk ik dan maar he..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

25

Wat een leuk verhaal zeg, het zou zomaar een romantische film kunnen zijn hihi!
Je taart is mooi geworden hoor, die rondjes vind ik ook apart!