Onderwerp: Taart voor Lara, met een verhaaltje
Dit is een heel bijzondere taart: voor mij dan toch 
Lara is er namelijk de reden van dat ik hier in Cyprus terecht ben gekomen! 
Toen mijn vriendin Deborah, die hier een bedrijfje had opgezet, zwanger was, wilde ik erg graag haar nog 1 keer zien voordat ze mama werd ( ze was de eerste van mijn vriendinnen die de sprong ging wagen en ik had wel zo'n vermoeden dat dingen daarna niet meer echt hetzelfde zouden zijn
)
Dus in februari 2002 ben ik lekker bij haar op vakantie geweest, en op de terugweg in het vliegtuig zat ik naast een leuke kerel, waar ik mee aan de praat raakte ( ik ben normaal niet zo van de praatjes met vreemden, hoor
) Aan het eind van de vlucht wisselden we emailadressen uit, van het een kwam het ander, en in juni MOEST ik natuurlijk op kraamvisite bij Deborah...
En nu zit ik hier, 7 jaar en drie kindjes verder! 
In de tussentijd ben ik ook nog peettante van Lara geworden, maar zijn zij helaas wel met hun gezinnetje naar Californie verhuisd
Maar nu zijn ze hier op vakantie, en ik vond het geweldig dat ik nu ZELF de taart van mijn petekindje kon maken!! ( In januari werd mijn andere petekindje 18 en toen heeft Tirza ( Tipseytaartje) in mijn naam een prachtige taart gemaakt
)
Nou, een heel verhaal, maar nu weet iedereen - en meer dan 1 van jullie heeft het zich al afgevraagd
) hoe ik toch hier terecht ben gekomen 
Hier is ie dan:

20 cm, driedubbel gevuld met chocolade ganache.
Alles overduidelijk gepikt van het forum, en de narrenpunten hadden eigenlijk deftige prinsessenpunten moeten worden, maar de gruwelijke hitte deed ze iets teveel verzakken

<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

. Wel jammer dat de reden van je emigratie nu zelf ook weer geemigreerd is, maar super dat ze je kwamen bezoeken.