1 Laatst bewerkt door susanselten (14-06-2009 10:14)

Onderwerp: 4e taartje voor de buuf

Dit was een gevalletje alles zit tegen, maar toch is het eindresultaat redelijk geworden! Voor het eerst de lace flowers gebruikt, wat een ellende zeg, stuk voor stuk mislukte ze.

Hij is gevuld met 1 laag chocomousse, 1 laag bastognecreme, 1 laag kersenvlaaivulling en afgesmeerd met chocobotercreme.

http://i518.photobucket.com/albums/u341/susanselten/IMG_9664k.jpg?t=1244970143

Vind de chocofondant van bakels nog niet zo fijn werken, als ik mijn fondant op de taart heb gekiept met behulp van een stuk zeil kan ik `m bijna niet meer smootheren door het (kleine beetje) vet wat ik op het tafelzeil heb gedaan (smoother blijft plakken), en moet dan een stuk bakpapier bovenop leggen om te kunnen smootheren. zonder boter blijft het weer aan het zeil plakken, hoe werken jullie met de chocofondant?

♥ஐ♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥ஐ♥

2

Re: 4e taartje voor de buuf

Hij is super mooi!!!
je lace flowers zijn schitterend en ik vind het kleurgebruik ook erg mooi

Dat van de choco fondant dat klopt.. het is nou eenmaal veel vetter dan normaal fondant.
Ik werk niet met een stuk zeil maar gewoon met de roller op de aanrecht met daaronder poedersuiker.
Als de fondant eenmaal op de taart ligt kan ik boven op wel met de smoother werken maar aan de zijkanten ook niet
Daar ga ik met een plastic roller langs om het strak te krijgen en dat lukt prima..

Ik heb overigens niet de chocofondant van bakels.. maar de gene die de webshop nu in de aanbieding heeft..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

prachtig

4

heel erg mooi!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

vind hem supermooi! :thumb:

het helpt als je deze chocofonfant mengt met marsepein, 1:1. vind hem dan ook lekkerder en hij blijft iets stug, maar heel strak mee te bekleden.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

prachtig is hij !!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

7

Hij is super!! Ik vind de kleurencombi geweldig!!!
Waarmee heb je die kleur groen gemaakt? Het is een heel frisse kleur.

Groetjes Anuska
Sweet cake, tasty bite

nou ziet erg goed uit hoor toppie

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

9

Mooi zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Mooie taart. Vind de kleurencombinatie ook verassend. Heel mooi

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

Ik vind hem super geworden!!!Ik wil die bloemen ook,maar ze zijn overal uitverkocht!!jammer!!!

12

Thanks dames. De kleur groen heb ik met de kleurstof electric green van americacolors gemaakt.

♥ஐ♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥ஐ♥

13

Hij is prachtig!!

Groetjes Janny

14

Geweldig, echt heel mooi! Mooie kleurencombi, strak, fraai ontwerp en dat alles tegen zat, is absoluut niet te zien. Complimenten voor een bijzonder fraaie taart!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

15

Errug mooi gemaakt!!

16

hij ziet er prachtig uit!!