Onderwerp: Wie helpt mij, eerste keer taart maken
Binnenkort viert mijn zoontje zijn eerste verjaardag en ik wil zelf zo'n mooie taart gaan maken. Ik kijk al enkele dagen op de site rond, maar er is zoveel informatie ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wie kan me helpen? Ik heb spullen besteld in de webwinkel die als het goed is vandaag aankomen .
Ik was van plan om met de beschuitmix een cake te maken en deze 1 keer door midden te snijden. Dan te vullen met botercreme en bekleden met rolfondant, ik heb ook icing besteld om onder de fondant te doen ( dat zag ik hier ergens op de site ). Klopt het als ik het zo wil doen?
Hebben jullie nog ideeen om een smaakje te geven aan de botercreme, of is dat zo ook lekker? En wordt de cake niet vochtig van die botercreme? Kun je er ook iets van geschaafde chocolade doorheen gooien?
Hoe bewaar ik de taart? Hoe lang blijft hij goed als hij eenmaal gemaakt is? Waar moet ik verder nog op letten? Hebben jullie nog tips ( dingen die vaak fout gaan ofzo )? Bedankt! Jullie maken echt supermooie dingen, ik hoop dat mij dat ook nog eens gaat lukken .