1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (11-06-2009 09:33)

Onderwerp: vraagje over vulling...

gisteren is het a.s. bruidspaar geweest om te proeven. ze vonden alles even lekker, maar de voorkeur ging toch uit naar de aardbeienvlaaivulling en een andere aankleding dan welke zij eerst in gedachten hadden. toch leuk dat ik al die voorbeeldjes niet voor niets had gemaakt. hun, maar ook mijn vraag was of het ook mogelijk is om alleen 2 lagen aardbeienvlaaivulling in een taart te doen? kan dat? het moet een stapel van 3 lagen worden. gaat het dan niet ten koste van de stevigheid? w.b. de smaak, dat kan altijd natuurlijk. iemand dit al vaker gedaan? of is het misschien toch raadzaam om bijv. zo dun als je boter op een boterham smeert toch een laagje onder elke aarbeienlaag te doen?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: vraagje over vulling...

Ik zou sowieso een dunlaagje botercreme onder de aardbeienvulling doen, puur voor de veiligheid om de "natte" vulling te isoleren zeg maar. 2 lagen zou ik zondermeer doen. Het is toch best een stevige vulling, vind een mousse slapper.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Re: vraagje over vulling...

okee, dank je wel.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.