Onderwerp: creme vulling
Lees vaak dat jullie creme als vulling gebruiken, in allerlei smaken, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » creme vulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Lees vaak dat jullie creme als vulling gebruiken, in allerlei smaken, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
Basis is boter (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een mousse met slagroom)
recepten? kan ze namelijk niet vinden hier
is dat dan gewoon de 1:1 botercreme?
Als je links in de oranje kolom op recepten klikt en dan op vullen, vind je verschillende recepten voor creme vullingen. Je kunt ook de botercreme extra recept maken en dan naar believe voorzien van smaakjes!
Je kan ook via de site een kant en klare botercreme kopen daar hoef je alleen maar water, poedersuiker, en boter bij te doen, ik vind deze zelf erg lekker.
Je kan ook via de site een kant en klare botercreme kopen daar hoef je alleen maar water, poedersuiker, en boter bij te doen, ik vind deze zelf erg lekker.
en dan met patidess (dit zijn smaakstoffen op natuurlijke basis) op smaak brengen, kan je heeel veeel verschillende cremes mee maken en erg lekker
Ik geef de voorkeur aan slagroom vullingen omdat ik dat persoonlijk lekkerder vind. Kun je slagroom ook met alcohol mixen voor een vulling of gaat het dan schiften? Is er iemand die hier ervaring mee heeft???
Ik maak bavarois van slagroom met de mix van de webshop. Kan je met van alles aanmaken, dus ook met alcoholische dranken.
Champagne, baileys, kaneellikeur, aftereightlikeur, tia maria.... mmmmmjammie!
Ik gebruik wel altijd cremes en inderdaad de basis is dan botercreme met een smaak erdoor, je kan er in pricipe van alles doorheen gooien, gewoon doen en proeven.
Laatst saroma geprobeert om door de botercreme te gooiene was heerlijk (na een tip van het forum).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » creme vulling