1

Onderwerp: creme vulling

Lees vaak dat jullie creme als vulling gebruiken, in allerlei smaken, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?

Groetjes Marit.

2

Re: creme vulling

Basis is boter (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een mousse met slagroom)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

recepten? kan ze namelijk niet vinden hier :(

is dat dan gewoon de 1:1 botercreme?

Groetjes Marit.

4

Als je links in de oranje kolom op recepten klikt en dan op vullen, vind je verschillende recepten voor creme vullingen. Je kunt ook de botercreme extra recept maken en dan naar believe voorzien van smaakjes!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Je kan ook via de site een kant en klare botercreme kopen daar hoef je alleen maar water, poedersuiker, en boter bij te doen, ik vind deze zelf erg lekker.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

6

nikki69 schreef:

Je kan ook via de site een kant en klare botercreme kopen daar hoef je alleen maar water, poedersuiker, en boter bij te doen, ik vind deze zelf erg lekker.

en dan met patidess (dit zijn smaakstoffen op natuurlijke basis) op smaak brengen, kan je heeel veeel verschillende cremes mee maken en erg lekker

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

7

Ik geef de voorkeur aan slagroom vullingen omdat ik dat persoonlijk lekkerder vind. Kun je slagroom ook met alcohol mixen voor een vulling of gaat het dan schiften? Is er iemand die hier ervaring mee heeft???

8

Ik maak bavarois van slagroom met de mix van de webshop. Kan je met van alles aanmaken, dus ook met alcoholische dranken.
Champagne, baileys, kaneellikeur, aftereightlikeur, tia maria.... mmmmmjammie!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

9

Ik gebruik wel altijd cremes en inderdaad de basis is dan botercreme met een smaak erdoor, je kan er in pricipe van alles doorheen gooien, gewoon doen en proeven.
Laatst saroma geprobeert om door de botercreme te gooiene was heerlijk (na een tip van het forum).