Dankjewel voor de leuke reacties Ga d'r helemaal van blozen
Mijn man heeft alle versieringen v/d tent voor zijn rekening genomen (tafels, vlaggetjes, enz), dus die eer is voor hem Ook heeft hij mij met de cc's geholpen: hij heeft de rondjes uitgestoken, dus ik moest het bloemetje maar erop leggen Dat scheelde wel. En het bakwerk had ik woensdagavond al gedaan, dus ik kon donderdagmorgen gelijk beginnen met vullingen maken enz.
Het valt eigenlijk best mee wat ik over heb hoor... ik heb ongeveer een 20tal cc's ( v/d 78) in de vriezer gedaan, en 1,5 laag v/d taart was over, maar die krijgen we nog wel op hoor Nog wat naar mijn ouders gebracht. Een paar mensen hebben nog wat cc'jes mee naar huis genomen, maar al bij al viel het dus best mee.
De onderste laag was 28cm, dus de bovenste 2 laagjes waren eigenlijk maar heel klein, ik denk daarom dat het best meeviel.
De enige tegenslag was dat mijn taart flink scheef zakte, en waarom??? Buh, geen idee! Het was de eerste keer dat ik zo een hoge stapeltaart maakte, en ik dacht toch dat ik alles gedaan had zoals het moest, dus hoe het kwam dat hij scheef zakte???