26

Re: Mijn verjaardagsfeest!! Een hele tafel vol fleurige dingen!

Wat een weeeeerk! Vidn dat je het juist supersnel hebt gedaan, ik doe zo lang over een bruidstaart van 6 stuks...
Helemaal geweldig, superkleurrijk en goed dat je zoveel inspiratie had om van alles iets anders te maken en het toch bij elkaar te laten passen.

P.S. Heb van de week ook die spulletjes gehaald bij HEMA, vind ze zooo leuk! Nu nog een gelegenheid om ze te gebruiken... 30e verjaardag is helaas alweer enige tijd geleden...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

27

Dat ziet er nog eens top uit..je hebt er wel een fantastisch geheel van gemaaakt. Ik zou als gast zwaar onder de indruk zijn!! Heel gaaf.

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

28

Wat ziet dat er ontzettend gezellig en vrolijk en leuk uit!!! Echt super!

29

gefeliciteerd naamgenoot, ziet er gewelding uit

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

30

Wat mooi en wat veel. Van harte gefeliciteerd.

31

Ongelooflijk, wat veel, wat mooi, wat een werk, wat een prachtig resultaat !!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat zul je een superavond gehad hebben !!

Groetjes, Conny

helemaal geweldig! dat is pas een feestelijke tafel ;) en wat een gave manier om je dertigste verjaardag te vieren :cool:

'I love it when a cake comes together'

33

Gefeliciteerd!!!
Wat een werk daar ben je vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mee bezig geweest!
Het geheel is zo mooi en alles apart ook prachtig!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Wat een fantastische tafel vol met heerlijke en mooie dingen! Wat een werk zeg maar het ziet er dan ook waanzinnig uit!!!! En nog gefeliciteerd!!!

Groetjes van Stefanie

35

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!!! wat een super mooie en lekkere creaties heb je gemaakt! :thumb:

36

Ten eerste nog van harte met je verjaardag, en welkom bij de club van 30. Je hebt volgens mij weinig geslapen de afgelopen dagen, gezien het aantal taarten. Maar het resultaat mag er zijn het ziet er SUPER uit. Ontzettend leuk zo'n hele tafel vol met fleurige prachtige taarten.

Groetjes Carin
CakeSensation

37

ziet er echt super uit

Veel liefs Rafaëla

38

Nog van harte gefeliciteerd! En wat ziet het er feestelijk uit!!! Super gedaan :thumb:

39

Dat ziet er helemaal fantastisch uit zeg! En wat een werk! Knap dat je dit resultaat in een krappe anderhalve dag voor elkaar hebt gekregen zeg! Maar ontzettend gezellig, hier wordt je vrolijk van!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

40

Wauw, gaaf zeg! Wat ziet het er mooi uit allemaal! Krijg echt zo'n gevoel van dat had ik wel eens in het echt willen zien!
Toppie! En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

41

het geheel ziet er ontzettend vrolijk uit :D

nog gefeliciteerd!! wat een werk trouwens zeg, maar wel echt leuk geworden!

wat gaaf zeg!
erg knap hoe je het allemaal hebt gemaakt in je eentje!!

43

zooo, wat een werk. het was echt feest. leuk gedaan allemaal

Be in love with what you have

44

gefeliciteerd en wat een geweldig feest zul je gehad hebben ...en de komende dagen ook nog denk...dat is toch veeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeel voor 60 man...Maar alles ziet er toppie uit hoor.....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Wat een feestelijke tafel vol moois en lekkers. En nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

46

Wat ontzettend groots, leuk, kleurrijk, gezellig

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

47

Wauw wat fleurig allemaal. Gefeliciteerd in de club van 30+ :lol: Fijne verjaardag nog!

Groetjes Angelique

Zo hey, wat een werk!! Schitterend!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

49

Dankjewel voor de leuke reacties :D Ga d'r helemaal van blozen :D
Mijn man heeft alle versieringen v/d tent voor zijn rekening genomen (tafels, vlaggetjes, enz), dus die eer is voor hem :D  Ook heeft hij mij met de cc's geholpen: hij heeft de rondjes uitgestoken, dus ik moest het bloemetje maar erop leggen :D Dat scheelde wel. En het bakwerk had ik woensdagavond al gedaan, dus ik kon donderdagmorgen gelijk beginnen met vullingen maken enz.

Het valt eigenlijk best mee wat ik over heb hoor... ik heb ongeveer een 20tal cc's ( v/d 78) in de vriezer gedaan, en 1,5 laag  v/d taart was over, maar die krijgen we nog wel op hoor :lol:  Nog wat naar mijn ouders gebracht.  Een paar mensen hebben nog wat cc'jes mee naar huis genomen, maar al bij al viel het dus best mee. 
De onderste laag was 28cm, dus de bovenste 2 laagjes waren eigenlijk maar heel klein, ik denk daarom dat het best meeviel.

De enige tegenslag was dat mijn taart flink scheef zakte, en waarom??? Buh, geen idee! Het was de eerste keer dat ik zo een hoge stapeltaart maakte, en ik dacht  toch dat ik alles gedaan had zoals het moest, dus hoe het kwam dat hij scheef zakte???

50

wat een SUPER creaties allemaal.
het ziet er zeeeer vrolijk uit zeg geweldig feestje moet dat qua taart al zijn geweest