Op zich maakt het niet zoveel uit.. al moet ik zeggen dat ik de kleuren van marsepein wat mooier vind. Doordat marsepein vettiger is zijn de kleuren wat dieper, en heftiger.
Ik raad aan een uitsteker te kopen met de diameter van de bovenkant van de cupcakes, zo heb je in iedergeval altijd een mooie ondergrond om mee te werken.
Structuur matjes zijn leuk en zeker degene die bij het scrapboeken wordt gebruikt zijn goed betaalbaar..
Bloempjes doen het altijd erg goed. een paar mooie plungeruitstekers hier uit de webshop zijn altijd een goede aanschaf. Ook de 5 pedalcutter is een mooie waar je hele leuke blompjes mee maakt 
Zorg voor een paar leuke vompjes kleine rondjes, vierkantjes, driehoekjes die komen altijd van pas. dat hoeven niet altijd officiele uitstekers te zijn. Soms kom je ze op de grappigste plaatsen tegen 
Een paar goede tools, waaronder een mesje, bone tool , ball tool, cutting wheel, en vein tool vind ik ook onmisbaar, ze hebben in de webshop een aantal leuke starters sets of je koopt een paar losse tools van een wat betere kwaliteit waarvan je de serie later nog kan uitbreiden.
Ik hoop je hiermee een beetje van dienst te zijn geweest 
Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!