1

Onderwerp: roze rozen

Voor een vriendin, die 65 is geworden en zondag een feest geeft, wilde mijn moeder een taartje als kadootje. De vriendin is gek op bloemen en mijn roosjes wilden maar nooit lukken. Daarom heb ik de afgelopen weken geoefend en ik ben harstikke tevreden over het resultaat!

Lekker staan taartfreubelen met deze vrije dagen, ook de tijd genomen om mooie foto's te maken, ruim op tijd klaar..... Oh, wat kan je toch gelukkig worden van deze hobby!

Gevuld met lemon curd en een mix van sinasappelmarmelade en botercreme.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WNHXAY8-D.jpg

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

2

Re: roze rozen

GEWELDIG, prachtige kleuren,, hele mooi roosjes, en ik vind je roze blaadjes zo geweldig. Hoe heb je die zo mooi gekregen? Met een rondje begonnen of al een beetje een bepaalde vorm?

Super lief taartje!!! Mooie kleuren

Lieve groetjes Yvonne

4

Heel leuk geworden zeg.
Terecht trots op je roosjes :thumb:

Er schijnt altijd wel ergens de zon

5

Dank je wel, Monique :O Die rozenblaadje heb ik (geleerd van Doralice, dank, dank, dank!) gemaakt door een balletje marsepein tussen twee velletjes bakpapier te leggen, iets plat te drukken en dan met de roller erover heen uitrollen. That's all!

Het ene blaadje komt er dan soms iets mooier uit dan het andere, maar dan kies je natuurlijk de mooiste...hihi...

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

6

jodess schreef:

Dank je wel, Monique :O Die rozenblaadje heb ik (geleerd van Doralice, dank, dank, dank!) gemaakt door een balletje marsepein tussen twee velletjes bakpapier te leggen, iets plat te drukken en dan met de roller erover heen uitrollen. That's all!

Het ene blaadje komt er dan soms iets mooier uit dan het andere, maar dan kies je natuurlijk de mooiste...hihi...

bedankt, ik ga het snel proberen

7

super mooie roosjes! Leuk taartje

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

Prachtige rozen, heel errug mooi gemaakt!!!