1 Laatst bewerkt door chanttie57 (20-05-2009 08:34)

Onderwerp: Zeemeermin Ariel a la Wendy

Gisteren bij Wendy geweest en het was weer super, veel geleerd en het was onderling ontzettend leuk! Manlief vond het geweldig (nou dat is zeldzaam) en Steven en Luc en Kirsten, die vonden het net Ariel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7GBWIEQ.jpg

Bedankt voor het kijken!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Zeemeermin Ariel a la Wendy

Hij is zo klein dat je het niet goed kunt zien. Zou je misschien een grotere foto kunnen plaatsen?
Maar zo in het klein ziet het er toch al erg mooi uit

A new hobby, a new challenge

3

Zo, jij bent er alweer vroeg bij. :D
Als je op je grotere foto de link pakt, kunnen ze hem wat beter zien. Verdient ie wel. :)

Het was zeker gezellig....... En laat. :lol:

4

leuk, denk ik, IK WIL 'M GROTER ZIEN

5

wendy schreef:

Zo, jij bent er alweer vroeg bij. :D
Als je op je grotere foto de link pakt, kunnen ze hem wat beter zien. Verdient ie wel. :)

Het was zeker gezellig....... En laat. :lol:

ha ha was toch nog niet helemaal wakker, hihi maar nu is ze in het groot.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

6

Wow, goed gedaan zeg! Dat wil ik ook nog wel eens leren!

7

Erg goed gelukt...

Een hele mooie Ariel!!!!

9

zozie je het een stuk beter;)
Ziet er heel mooi uit

A new hobby, a new challenge

10

Ook die van jou is erg mooi!

Ik vind de bruine ogen ook erg mooi, zowiezo de hele ogen, dat moet ik echt nog leren hoor!

Het was in ieder geval erg gezellig, en laat hahaha

Bedankt voor het lezen!
Groetjes Angelique...

11

Ze is mooi!!

Groetjes Janny

12

Prachtig, super mooi gemaakt!!! :thumb:

13

Angelique31 schreef:

Ik vind de bruine ogen ook erg mooi, zowiezo de hele ogen, dat moet ik echt nog leren hoor!

Zeker weten dat het gezellig was. en hi hi laat ja maar heb nog geen last van een dip was al om 06.15 uur wakker, maar zal morgen wel komen, :lol:

Enne gewoon blijven oefenen met die ogen, vind ze ook erg lastig altijd, net zoals die handjes, grommmm

14

chanttie57 schreef:
Angelique31 schreef:

Zeker weten dat het gezellig was. en hi hi laat ja maar heb nog geen last van een dip was al om 06.15 uur wakker, maar zal morgen wel komen, :lol:

Enne gewoon blijven oefenen met die ogen, vind ze ook erg lastig altijd, net zoals die handjes, grommmm

Ik heb gisteren (lees vanochtend vroeg) eerst nog wat gegeten hahaha, lag om 2uur in bed.

En mijn wekker ging ook om 7 uur grrrrrr

Maar goed het gaat (nog) goed!

En ja voor die ogen, ik denk dat ik gewoon heel veel ogen moet oefenen....

Bedankt voor het lezen!
Groetjes Angelique...

15

Mooie Ariel!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

16

wat een leukerd!!! :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

17

Ik heb ook net een zeemeermin geboetseerd (het 2e boetseersel ooit) en ik moet zeggen, als ik die van jou zie, heb ik zin om die van mij de vuilbak in de kieperen (gaat niet, want zit al op een taart en die is al afgeleverd)
Ik moet nog veel oefenen om hem zo mooi te krijgen. Mijn marsepein brokkelde ook zo vreselijk (misschien wel echt slechte kwaliteit)  Misschien toch beter met fondant (daar werk ik anders mee, maar mijn eerste poging tot zeemeermin in fondant was ook al volledig mislukt!)
Ik had gedacht, ik boetseer NOOIT meer een zeemeermin, maar misschien moet ik het gewoon nog eens op een andere manier proberen.
Heeft er iemand een tip om de staart op een goeie manier aan het lijfje te boetseren.
Ik had eerst leuke krulletjes gemaakt maar die bleven maar niet op haar hoofd kleven. Dit haar lijkt nergens op, maar het was een noodoplossing :)
Hier is mijn zeemeermin (ze is naakt, maar het was dan ook voor een 45-jarige die verder een piet piraat taart wilde en ik wou er toch iets grappig instoppen.
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs031.snc3/11853_214990611752_587641752_3953903_4174456_n.jpg

Groetjes, Evy

18

Prachtig mooi zeemeerminnetje!!
En Devy,die van jou vind ik ook heel erg grappig hoor!
Ik wil het zelf ook eens gaan proberen!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

19

Devy Jones schreef:

Ik heb ook net een zeemeermin geboetseerd (het 2e boetseersel ooit) en ik moet zeggen, als ik die van jou zie, heb ik zin om die van mij de vuilbak in de kieperen (gaat niet, want zit al op een taart en die is al afgeleverd)
Ik moet nog veel oefenen om hem zo mooi te krijgen. Mijn marsepein brokkelde ook zo vreselijk (misschien wel echt slechte kwaliteit)  Misschien toch beter met fondant (daar werk ik anders mee, maar mijn eerste poging tot zeemeermin in fondant was ook al volledig mislukt!)
Ik had gedacht, ik boetseer NOOIT meer een zeemeermin, maar misschien moet ik het gewoon nog eens op een andere manier proberen.
Heeft er iemand een tip om de staart op een goeie manier aan het lijfje te boetseren.
Ik had eerst leuke krulletjes gemaakt maar die bleven maar niet op haar hoofd kleven. Dit haar lijkt nergens op, maar het was een noodoplossing :)
Hier is mijn zeemeermin (ze is naakt, maar het was dan ook voor een 45-jarige die verder een piet piraat taart wilde en ik wou er toch iets grappig instoppen.
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak … 4456_n.jpg

Groetjes, Evy

Niet zo onzeker hoor Evy, bij mij lukt het ook niet altijd , anders gezegd:: Ik moet ook steeds oefenen en oefenen, en ja onder de begeleiding van Wendy dan lukt het echt altijd, echt heel maf,

De zeemeermin is gewoon van marsepein geboetseerd, ik boetseer/modelleer altijd met marsepein en gebruik eigenlijk heel weinig fondant, alleen als ik iets echt wil laten staan.

Als je nu een staart van de zeemeermin maakt, maar je eerst een worstje, daarna rol je er een puntje in, nu heb je al de onderkant van de staart, dan ga je de binnenkant van de staat een beetje hol maken, zo krijg je een beetje wijdte in de staart, en kan je met het tooltje waar je smiley's mee kan maken, schubben, dit doe je dakpansgewijs!!

Maar ik vind het er echt niet raar uit zien hoor, en nogmaals gewoon blijven oefenen, want dat moet ik ook echt hoor.

Ik heb pas geleden Sneeuwwitje gemaakt met haar prins en haar kleine 7 vriendjes en die rolden er ook niet in 1 keer uit!!