Re: Een mooie herkansing...
Geweldig Koenie dat je die herkansing gekregen hebt, suuuperleuk zeg!! Je kunt het nu zeker goed afsluiten, de taart is echt een plaaaatje!! Heel erg mooi gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een mooie herkansing...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig Koenie dat je die herkansing gekregen hebt, suuuperleuk zeg!! Je kunt het nu zeker goed afsluiten, de taart is echt een plaaaatje!! Heel erg mooi gemaakt!
Oooh wat een verhaal zeg... your worst nightmare... Maar wel heel erg leuk dat je het nog een keer mocht doen! Ik vind 'm echt heel erg mooi!
wat een geweldig verhaal eigenlijk, op jou rotdag na natuurlijk. had je ook best in je eigen blad kunnen plaatsen hoor.
Wat een verhaal meid, je taarten zijn - waren - echt prachtig. Als je bij de vorige het verhaal niet had verteld had ik echt niets vreemds gezien aan de foto.
Schitterend!
Dit is zeker een mooie herkansing!!
Wat is ie mooi geworden Koenie !!!!!
Volgens mij heb je het meer dan goed gemaakt nu !
oo Wauw Koenie. Fijn zo'n herkansing
Oh ja, Koenie, ik weet het nog precies! Ik zag het toen helemaal voor me, de nachtmerrie van elke taartenbakster..
Superherkansing is het geworden, prachtig!
Groetjes, Jozien.
Meestal lijkt het me geweldig om taarten op bestelling te mogen maken, maar een verhaal als dat van jou laat ook de keerzijde daarvan zien.
Wat een gilzenuwentoestand!
Wat gaaf dat je een herkansing kreeg. Je hebt nu een prachttaart gemaakt!
Wat een vreselijk gevoel moet jij die dag gehad hebben zeg. En wat fijn dat je het nog een keer mocht doen. Het is een supermooie taart!
je hebt het helemaal goedgemaakt toch.
Ik moet wel zeggen dat het ook wel een streling voor je ego moet zijn als je je (toen) zo ellendig voelt en ze nu gewoon de taart nog een keer willen dan vonden ze hem ondanks alles toch geweldig!
Prachtig gemaakt!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een mooie herkansing...