26

Re: Een mooie herkansing...

Geweldig Koenie dat je die herkansing gekregen hebt, suuuperleuk zeg!! Je kunt het nu zeker goed afsluiten, de taart is echt een plaaaatje!! Heel erg mooi gemaakt! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

27

Oooh wat een verhaal zeg... your worst nightmare... Maar wel heel erg leuk dat je het nog een keer mocht doen! Ik vind 'm echt heel erg mooi!

Groetjes Ilse

28

wat een geweldig verhaal eigenlijk, op jou rotdag na natuurlijk. had je ook best in je eigen blad kunnen plaatsen hoor. ;)

29

Wat een verhaal meid, je taarten zijn - waren - echt prachtig. Als je bij de vorige het verhaal niet had verteld had ik echt niets vreemds gezien aan de foto.

Schitterend! :D

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

30

Dit is zeker een mooie herkansing!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

31

Wat is ie mooi geworden Koenie !!!!!
Volgens mij heb je het meer dan goed gemaakt nu !

32

oo Wauw Koenie. Fijn zo'n herkansing :)

33

Oh ja, Koenie, ik weet het nog precies! Ik zag het toen helemaal voor me, de nachtmerrie van elke taartenbakster..

Superherkansing is het geworden, prachtig!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

34

Meestal lijkt het me geweldig om taarten op bestelling te mogen maken, maar een verhaal als dat van jou laat ook de keerzijde daarvan zien.
Wat een gilzenuwentoestand!
Wat gaaf dat je een herkansing kreeg. Je hebt nu een prachttaart gemaakt! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

35

Wat een vreselijk gevoel moet jij die dag gehad hebben zeg. En wat fijn dat je het nog een keer mocht doen. Het is een supermooie taart!

Groetjes Elise

36

je hebt het helemaal goedgemaakt toch.
Ik moet wel zeggen dat het ook wel een streling voor je ego moet zijn als je je (toen) zo ellendig voelt en ze nu gewoon de taart nog een keer willen dan vonden ze hem ondanks alles toch geweldig!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

37

Prachtig gemaakt!! :thumb: