1 Laatst bewerkt door pasqualle (16-05-2009 15:42)

Onderwerp: Maak je voor mijn dochter een taart.....

...zij is as maandag jarig. De kleuren zijn fluoriserend geel, lila en paars. Leuk detail is dat ze een jurkje heeft in die kleuren.  De taart is gevuld met viervruchtenjam en botercrem

2

Re: Maak je voor mijn dochter een taart.....

Hij is enig en zo te zien mooi afgewerkt!

3

heel mooi!

4

wat een gave kleuren! Waar heb je die kleur geel vandaan? En die strik is heel leuk, die gootjes die je erin hebt gemaakt maken het speels en apart. Petje af!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Strakke taart, ziet er geeweldig uit!

6

Wat een gave kleur geel is dat zeg! Welke is dat? Electric geel? Want die wodt bij mij niet zo fluoriserend.

Mooie strakke taart, met mooie kleurtjes.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

Super strik heb je gemaakt, errug mooi!!! :thumb:

Mag ik vragen waarmee je die groeven in strik en lint hebt gemaakt?

8

Ziet er heel mooi uit! en dat van die groeven zou ik ook wel willen weten!

9

Glamour schreef:

wat een gave kleuren! Waar heb je die kleur geel vandaan? En die strik is heel leuk, die gootjes die je erin hebt gemaakt maken het speels en apart. Petje af!

De gele lemon kleur is zo "kant en klaar"gekocht bij het suiker atelier in Beek. De gootjes/groeven van de strik komen uit de De Ribbon cutter/embossing set. Das een handig dingetje. Je hebt altijd rechte lijnen en je kunt er verschillende groeven/kantjes ed mee maken.

10

erg mooi en netjes gemaakt....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com