Onderwerp: Maak je voor mijn dochter een taart.....
...zij is as maandag jarig. De kleuren zijn fluoriserend geel, lila en paars. Leuk detail is dat ze een jurkje heeft in die kleuren. De taart is gevuld met viervruchtenjam en botercrem
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Maak je voor mijn dochter een taart.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...zij is as maandag jarig. De kleuren zijn fluoriserend geel, lila en paars. Leuk detail is dat ze een jurkje heeft in die kleuren. De taart is gevuld met viervruchtenjam en botercrem
Hij is enig en zo te zien mooi afgewerkt!
heel mooi!
wat een gave kleuren! Waar heb je die kleur geel vandaan? En die strik is heel leuk, die gootjes die je erin hebt gemaakt maken het speels en apart. Petje af!
Strakke taart, ziet er geeweldig uit!
Wat een gave kleur geel is dat zeg! Welke is dat? Electric geel? Want die wodt bij mij niet zo fluoriserend.
Mooie strakke taart, met mooie kleurtjes.
Super strik heb je gemaakt, errug mooi!!!
Mag ik vragen waarmee je die groeven in strik en lint hebt gemaakt?
Ziet er heel mooi uit! en dat van die groeven zou ik ook wel willen weten!
wat een gave kleuren! Waar heb je die kleur geel vandaan? En die strik is heel leuk, die gootjes die je erin hebt gemaakt maken het speels en apart. Petje af!
De gele lemon kleur is zo "kant en klaar"gekocht bij het suiker atelier in Beek. De gootjes/groeven van de strik komen uit de De Ribbon cutter/embossing set. Das een handig dingetje. Je hebt altijd rechte lijnen en je kunt er verschillende groeven/kantjes ed mee maken.
erg mooi en netjes gemaakt....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Maak je voor mijn dochter een taart.....