Onderwerp: Mijn monsterproject is af!!! Paleis van Aladdin
Bestelling van de klant was: 3 lagen, rood, geel oranje en ze houdt van Aladdin en Yasmine. Ik wilde dus in ieder geval die 2 boetseren en bovenop de taart zetten. Nu kan ik me wel wat vrijheid veroorloven bij haar en heb woensdag bedacht dat ik het paleis wilde gaan maken. Plannetje in mijn hoofd gemaakt en dit is het geworden.
Er zijn wel veel dingen niet optimaal gegaan; mijn chocobiscuit bleef te laag, de fondant is gaan lekken en het bekleden van de minaretten was ook gekkenwerk natuurlijk. Maar goed, ben over het eindresultaat best tevreden. En ik weet het... Abu is veeeeeel te groot :-) Ik had die als eerste gemaakt en het stelletje later. Wilde hem er eigenlijk ook niet op zetten maar er zat een hele geul in de fondant op die plek dus ik heb hem als camouflage gebruikt 

De ondertaart is chocobiscuit met een laag gesmolten chocolade met plakjes verse aardbeien en een laag tobleronemousse. De grootste minaret is gevuld met verse aardbeien en slagroom en de kleinere minaretten zijn gevuld met botercreme.
Bedankt voor het kijken. En als er nog tips zijn om het handiger te doen, graag. Ik heb weer een hoop geleerd en dat kan altijd nog meer.
Groet,
Lique
:D:D En ik had het ook wel nodig qua hoeveelheid taart. Maar ik zal dit niet zo snel weer doen... denk ik.