Onderwerp: Een mooie herkansing...
Hallo allemaal!
't Is niet dat ik niet aan jullie denk, geen taarten meer maak of de site niet meer weet te vinden hoor...
... ben een beetje druk met MjamTaart!
Maar dat neemt niet weg dat er zo nu en dan best nog eens wat gebakken wordt. Veel dingen zijn "voor de zoveelste keer" en die vind ik dan niet de moeite waard om jullie mee lastig te vallen maar er zitten taarten tussen die dat wel zijn en daarbij smul ik altijd van 'taarten met verhaal' en dit is er dan zo'n eentje. Tenminste, het vervolg op een 'taart met verhaal'.
Zo gaan we even terug in de tijd. Terug naar september 2007, naar de dag waarop ik mijn allereerste bruidstaart-opdracht uitvoerde. En hoe...
Nieuwsgierig? Lees dan even De taart met z'n verhaal
Klaar? En, wat denk je? Krijg ik toch een verzoek van hetzelfde bruidspaar van toen! Of ik de taart opnieuw wil maken, maar dan "graag afgeleverd als de taart zoals ie toen bedoeld was" en met toevoeging van de naam van de bruidegom en zijn leeftijd.
Kijk, dat is nog eens met recht een herkansing te noemen. Eentje die ik dan ook met beide handen aangegrepen heb en uiteindelijk met een goed gevoel en volledig 'in tact' afgerond heb.
Het blijft een verhaal wat ik nog regelmatig vertel, maar het rotgevoel wat ik er toen aan overhield is door de nieuwe poging grotendeels verdwenen!
Vulling: slagroom, kersenvlaaivulling en chocoladelikeur.
www.taartenvankoenie.nl