1

Onderwerp: Een mooie herkansing...

Hallo allemaal!

't Is niet dat ik niet aan jullie denk, geen taarten meer maak of de site niet meer weet te vinden hoor...

... ben een beetje druk met MjamTaart!

Maar dat neemt niet weg dat er zo nu en dan best nog eens wat gebakken wordt. Veel dingen zijn "voor de zoveelste keer" en die vind ik dan niet de moeite waard om jullie mee lastig te vallen maar er zitten taarten tussen die dat wel zijn en daarbij smul ik altijd van 'taarten met verhaal' en dit is er dan zo'n eentje. Tenminste, het vervolg op een 'taart met verhaal'.

Zo gaan we even terug in de tijd. Terug naar september 2007, naar de dag waarop ik mijn allereerste bruidstaart-opdracht uitvoerde. En hoe...
Nieuwsgierig? Lees dan even De taart met z'n verhaal

Klaar? En, wat denk je? Krijg ik toch een verzoek van hetzelfde bruidspaar van toen! Of ik de taart opnieuw wil maken, maar dan "graag afgeleverd als de taart zoals ie toen bedoeld was" en met toevoeging van de naam van de bruidegom en zijn leeftijd.
Kijk, dat is nog eens met recht een herkansing te noemen. Eentje die ik dan ook met beide handen aangegrepen heb en uiteindelijk met een goed gevoel en volledig 'in tact' afgerond heb.

Het blijft een verhaal wat ik nog regelmatig vertel, maar het rotgevoel wat ik er toen aan overhield is door de nieuwe poging grotendeels verdwenen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RTJLQ4X7-1.jpg

Vulling: slagroom, kersenvlaaivulling en chocoladelikeur.

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2

Re: Een mooie herkansing...

Eind goed, al goed :)!
Het is een schitterend plaatje zo :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Da's een mooie Koenie! Een heel goed gelukte herkansing. :Y

Enne druk? :think: Zolang je maar en toe een brul geeft, dan weet ik dat je nog niet bent bedolven onder het werk en ik je dus niet hoef te redden ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Tjee, wat een verhaal zeg, maar toch vond ik de taart er nog mooi uitzien!

En wat leuk dat je letterlijk in de herkansing mocht! Super van die mensen, en een supermooie taart is dit! Hele mooie "mannen"kleuren!

5

Jeetje, deze is echt onwijs mooi :Y En je ziet duidelijk de vooruitgang! :D Wat fijn dat -ie nu goed ging in de herkansing ;)

Mijn website: Presentaart

6

heel mooi

7

wat een verhaal zeg, in 2007!
Deze herkansing is prachtig geworden.
Mooie taart!

pluk de dag!

8

Een geweldige herkansing,en je hebt de eerste met 200% overtroffen,het is een mooie,strakke,prachtige taart geworden,echt geweldig mooi,en het geeft jezelf een supergevoel!!
:thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

Hele mooie taart!
Wat erg, je verhaal van toen.
Leuk dat je nu een 'herkansing' kan maken, kan je het met een goed gevoel afsluiten :)

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

10

ai dat was een drama, maar je herkansing ziet er top uit

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

11

Wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je toch ook even in de rats zat en het gevoel weer boven kwam. Wordt een taart de tweede keer net zo mooi als de eerste keer (ook al had het bruidspaar hem niet op z'n mooist gezien).

Heel mooi geworden hoor.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

12

Mooi (wel zielig) verhaal en een mooie taart!

Gr, Juul

13

Koenie, het is een plaatje geworden .

Ik vond ook de eerste wel meevalen....maar begrijp wat je bedoelt, hoor!!! De nacht merrie van elke bakster...
Mijn vraag is...Wat had je "verkeerd" gedaan, dat ie zo ging smelten?
Wat heb je dan nu gedaan om dat te voorkomen?
Ik stel deze vraag omdat ik hier ook altijd bang voor ben en wil graag weten wat ik vooral niet moet doen!!

De 2e taart is prachtig trouwens!!!

Groetjes JS

Groetjes Juffrouw Suikerbuik
mijn taarten staan op http://www.juffrouwsuikerbuik.nl

15

Oh, dat verhaal kan ik me nog wel herinneren, maar wat leuk dat ze weer bij je terug kwamen en wat heb je een mooie taart gemaakt, prachtig.

Dit zijn de taarten waar we het voor doen he ;-)

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

16

wat een verhaal, poehhh hee.
en wat een mooie herkansing taart! echt super mooi.

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

17

Maar hij is pr8ig Koenie!!! Fijn dat je voor je eigen gevoel het toch een beetje ' goed' hebt kunnen maken. Nou was het ook heel lekker taartmaakweer de laatste dagen.
Zit weer zo tegen de zomer aan te skieten. Anders had ik altijd zo'n zin in mooi weer...........maar das nu anders hoor.

Jeetje, ik dacht nog ff snel, maar moest toch je andere verhaal ook nog lezen!!
Wat een goed "end" nu met deze herkansing!!

Mooie taart!

Groetjes van Barbara.
*Je kunt ook kijken bij mijn album als je dat leuk lijkt wat ik  heb gemaakt*: http://www.mijnalbum.nl/Album=MXG4QRGH

19

En de herkansing is geweldig gelukt!!

20

wauw wat is hij mooi geworden.

21

wat een mooie!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

22

ohhh wat is hij ongelovelijk mooi..

Ik heb het verhaal gelezen zoals het moest.. dus eerst de taart en zijn verhaal van 2 jaar geleden en toen pas gekeken naar deze taart... meid wat is hij mooi.. :thumb:

Wat vond het bruidspaar van toen er nu van??

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

23

O wauw, wat ben je veel beter geworden zeg!!! Leuk dat je dat nou zo goed kan zien, hij is geweldig, en dit keer nog heel gebleven ook!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24

Wat grappig dat je kan zien hoeveel je verbeterd bent, prachtig hoor!

25

ik zeg: op je herkansing geslaagd ;) ik vind dat je echt heel veel vooruitgang kunt zien :) wat leuk zeg!

heel mooi hoor :)