1 Laatst bewerkt door JAM (12-05-2009 19:17)

Onderwerp: Spullen besteld

Misschien hoort mijn vraag hier niet, sorry daarvoor.
Ik wist even niet waar ik mijn vraag kon plaatsen.

De vraag:
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan bij de Webshop van deze site en ook al gelijk betaald via ideal. (11 mei)
Ik heb een ontvangstbevestiging gekregen. (12 mei)

Heb ik nu wel kans dat ik mijn bestelling morgen al thuis krijg? (13 mei)
Of krijg je dan nog eerst een bevestiging dat ze het verzonden hebben?

Het is de eerste keer dat ik wat besteld heb en het gaat mijn eerste probeersel worden.
Hoop wel dat ik het morgen binnen krijg. Tot die tijd ga ik even idee

Getrouwd en mama van een kleine meid (10mnd).
26 jaar, zuidholland, gehandicaptenzorg

2

Re: Spullen besteld

Hoi Anita,

Je berichtje staat hier inderdaad niet goed, de webshop maakt geen deel uit van het forum (maar Deleukstetaartenshop maakt het forum wel mogelijk, samen met Workshops in het Westland). Als je iets wilt weten over de webshop zul je gewoon via mail contact met ze moeten opnemen.

Nu weet ik toevallig dat ze inderdaad altijd een bevestiging van verzending sturen!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Spullen besteld

Vragen over de webshop moet je aan de webshop laten weten!
Mailen of bellen!

Overigens denk ik wel dat de kans groot is dat je je spulletjes morgen ontvangt, al staat er momenteel op de webshopsite dat vanwege een nieuw systeem waar iedereen nog even aan moet wennen het momenteel iets langer kan duren...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Re: Spullen besteld

Jozien schreef:

Hoi Anita,

Je berichtje staat hier inderdaad niet goed, de webshop maakt geen deel uit van het forum (maar Deleukstetaartenshop maakt het forum wel mogelijk, samen met Workshops in het Westland). Als je iets wilt weten over de webshop zul je gewoon via mail contact met ze moeten opnemen.

Nu weet ik toevallig dat ze inderdaad altijd een bevestiging van verzending sturen!

Groetjes, Jozien.

Mijn excuses.
Ik moet meer en beter gaan lezen.
Jullie mogen dit topic wel sluiten of verwijderen.
Groetjes Anita

Getrouwd en mama van een kleine meid (10mnd).
26 jaar, zuidholland, gehandicaptenzorg