Re: Dulce Rosa
Wauw mooie taart zeg... Die roos bovenop is echt prachtig!!!! En de krullen die op de verschillende taarten doorlopen zijn ook heel erg mooi!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dulce Rosa
Wauw mooie taart zeg... Die roos bovenop is echt prachtig!!!! En de krullen die op de verschillende taarten doorlopen zijn ook heel erg mooi!!!!
Die roos bovenop is ecth supergaaf! Heel mooi het stapeltje!
Oooooooh Laaaaaar! Hij is gew
WAUW....wat een gave taart. Je roos is prachtig. Ik zie niet eens dat 'ie van fondant is gemaakt. Prachtig!!! Heb je die met losse petals in elkaar gezet??
Hai Katja, de roos is gemaakt met de 5 petal uitsteker van 9 cm. De eerste laag gewoon om een "cone" 5 blaadjes gedaan, laten drogen, daarna 3 blaadjes erom gedaan, drogen en weer 5. Als laatste heb ik 7 losse blaadjes eromheen gedaan, de roos op zijn kop gezet en met kleine stukjes keukenpapier ze eromheen gevouwen. Is niet moeilijk ofzo. Je kunt het ook met losse blaadjes doen hoor zoals Peggy Porschen, heb nu een combi van PP haar techniek en die van Paddi Clark (die gebruikt altijd alleen maar 3 blaadjes als 2e laag voor een grote roos) gedaan :-D
Enne bedankt voor de superreaktie!!
Oooooooh Laaaaaar! Hij is gew
Supergaaf!!!
Wat een onwijs mooie roos, niet normaal meer
Zooooooo mooi!! Opgeslagen, hoor! Super gaaf gedaan en wat een leuk effect deze roosjes als rand tussen de stapels (beter gezegd: langs de stapels). Heel gaaf!
geweldig!!!!!!!!!! en alles wat hierboven al is gezegd..
adios y besos!
WAUW Lara, wat een gave taart, en de "mal" rozen zijn toch gewoon prachtig, het lijkt me namelijk al een hele kunst om ze heel uit de mal te krijgen :D
Een hele mooie taart en wat een gave roos!!
Meiden dank jullie wel weer voor alle leuke en lieve reacties!!
Wat een prachtige taart weer! Die roos bovenop, dacht eerst dat het een echte was... echt schittend gemaakt!
Nou, jij hebt het ook nog altijd niet verleerd, zie ik, Lara. Ben niet zo van de pastelletjes, maar in de Doe Maar-kleuren, dat kan ik dan wel weer heel goed hebben :-) Heel lente, mooi hoor. Over de roos zeg ik niks meer, ik sluit me aan bij de je-de-hemel-in-prijzenden hiervoor. De doorlopende punten zijn wat ik ooit eens bedoelde te maken bij m'n doornroosjestapel, fantastisch gedaan. Toptaart!
ik vind m echt prachtig! vooral die roos bovenop is waanzinnig!
Het is een pracht van een taart geworden,leuke kleurtjes.
..........................WAUW.............................wat een prachtige taart...schitterend
Que linda esta la roza...me gusta mucho (of zoiets )
Wat een prachtige taart en tot in de puntjes afgewerkt!
Ik vind het knap dat je de kracht hebt kunnen vinden om zo een groot project te doen!
Wat een prachtige taart en tot in de puntjes afgewerkt!
Ik vind het knap dat je de kracht hebt kunnen vinden om zo een groot project te doen!
Hai Charissa, dank je wel, heel lief van je om dat even te zeggen!
Maar ik heb veel hulp van mijn man h
wat een bijzondere taart heb je weer weten te maken!!!
mooi roos als bekroning van de taart! ik vind de combi van verschillende roos stijlen ook verrassend leuk!
oooo wat een geweldige taart heeeeeeeeeeeeeel mooi ik wilde ook zeggen hoe mooi ik deze taart vinden inderdaad die punten geweldig
Hee Lara, wat leuk, weer een taart van jou En wat voor een... echt een beauty! Super mooi gedaan, mooie kleuren, en die roos is helemaal prachtig natuurlijk. Leuk ook als ze Roos heet
Super gedaan weer saampjes!
Echt een prachtige taart! En die roos boven op is ook super mooi!
Wat een prachtig ontwerp meissie. Wauwie.
De kleuren, de krullen, de rozen. Lara ten top.
En julio natuurlijk.
Hollandse knuf van mij.
Morgen een gastworkshop, dus ik mail je zaterdag goed?
Wow Lara wat een mooie taart.
oooooooohhhhhhhh wat een supertaart en wat is je roos mega(mindy ) moooooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dulce Rosa