1

Onderwerp: 3D Kart-taart

Ik kreeg deze opdracht, of ik een 3D kart taart kon maken.. Tuurlijk zei ik!

Hahah, moet eerlijk zeggen hoe dichter ik bij de datum kwam dat hij klaar moest zijn, heb ik toch wel een slapeloze nacht gehad.. Hoe ga ik het doen, heb de toegestuurde foto's wel 50 keer bekeken? Ik wilde hem in ieder geval van een stevigere mix maken. Aardbeienroomcake, was mijn plan. Wilde ik beginnen... bleek ik niet genoeg in huis te hebben om een hele grote kart te maken. Ok overschakelen naar plan B dan maar, een iets kleinere kart en dan gewoon op een heerlijk " gewone" biscuit! Na 4 uur bezig te zijn geweest is dit uiteindelijk het resultaat geworden.

(De kart is niet gevuld, maar afgesmeerd met champagnecreme, de taart eronder is met een laag aardbeienvlaaivulling en aardbeienkwarttaart)

Nou hier is hij dan:
http://www.taartinhuis.nl/images/stories/kartklein.JPG

mochten jullie nog tips / verbeterpuntjes hebben, dan hoor ik het graag... ik mag hem vast vaker gaan maken, hij komt namelijk op de site van het rnracingteam te staan!!  misschien kon ik er nog een helm naast maken...

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: 3D Kart-taart

Helemaal geen tips, ziet er gewoon super uit, hoe krijg je het voor elkaar, heel knap gemaakt!

3

Wow die is gaaf zeg!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

4

Supergaaf....wauw.....2 keer....:thumb::thumb:

5

Wauw, heel erg mooi. Hier ook geen tips, het ziet er gewoon perfect uit.

Groetjes, Elly

6

Super super leuk!!!! :thumb:

7

4 uur??????? Hoe doe je dat? Mijn meest simpele taart kost me al zo'n 5 uur (van het taartbakken tot de laatste detail op de taart)!
Ik vind 'm prachtig gemaakt, echt knap!

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

8

zooo knap gemaakt hoor :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Heel erg mooi gemaakt!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

10

Heel mooi gemaakt en ik dacht ook net als Astrid: in 4 uur.....dat is knap!

Groet, Jolanda

11

wauw, ik dacht eerst een cars taart te lezen.... blij dat ik toen beter keek, wat een stoere taart zeg! echt heel gaaf

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

gaaffffffffffffff! super gedaan zeg!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Ontzettend knap!!

14

Errug gaaf zeg!! :Y :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

15

Ik vind hem geweldig knap gemaakt :Y

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

Heel stoer, knap gemaakt!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!