1 Laatst bewerkt door (09-05-2009 13:18)

Onderwerp: geslaagd proeverijtje!!!

gisteravond bij goede vriendin geweest,om taartjes te proeven omdat ik hun bruidstaart mag maken. ze waren heel enthousiast,en vonden het dus mooi en lekker :D

alles door besproken en ik ga dus voor 5 juni een bruidstaart voor hun maken :D

http://img366.imageshack.us/img366/3198/1009135.jpg

de witte met parelmoer hartjes (parelmoer niet zo goed te zien op foto) is chocoladetaart met laagje chocomouse, laagje caramel en laagje slagroom

de lila met paars/witte bloemetjes is gevuld met frambozenjam en een laag frambozencreme (met mascarpone) die vonden we alledrie iets te zwaar qua smaak, dus daar moet ik een frissere frambozensmaak voor verzinnen (iemand tips? hihi)

de witte taart met zwarte sliertjes en bloemetjes is gevuld met een laagje lemoncurd en citroenkwarkmouse

groetjes José

2

Re: geslaagd proeverijtje!!!

OOH mooie taartjes!! en welke is het geworden?

Groetjes Ilse

3

dank je!

alle drie, maar iets aangepast

groetjes José

4

Ziet er heel gezellig en mooi uit!

5

heel leuk :Y

Wat betreft die frambozen..ik weet niet of je een makro/sligro pas hebt maar daar verkopen ze frambozen diep gevroren.. (wellicht dat ze dat ook in supermarkt hebben) maar als je die nog door de mascarpone doet is het wel lekker fris :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Leuke proef taartjes.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

7

dank jullie wel!!!
en bedankt voor de tip Bommeltje
en zou ik er dan ook meer slagroom moeten doen om het luchtiger te maken?

groetjes José

8

diepvries frambozen hebben ze ook bij AH.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

9

Errug mooi zeg, super! :thumb:

10

heel erg mooi en fijn dat je de taart mag gaan maken!!!
misschien een tip, bij de aldi hebben ze echt heerlijke frambozen/aardbei mousse, maar vindt hem meer naar frambozen dan aardbeien smaken, staat in de koeling, een roze verpakking met 4 kleine "toetjes". een hele frisse vulling.

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.