26

Re: Grote Ramp!

truste

27

En hoe is het gegaan?

Oei ik lees het nu pas, ik hoop dat het meevalt!!!!!!

29

ik heb gister uit 2 van de 3 een groot stuk gesneden om alle lagen te bekijken zeg maar. Zag er prima uit. Alleen de buitensterandje onderaan is nattig. Heb het dus weer in elkaar gezet, afgesmeerd en straks bekleden. Ik moet het toch zelf uitserveren, dus geen probleem. Ga nu de natste taart "aansnijden". Als deze te erg is, kan ik die zonder probleem opnieuw maken.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Gelukkig!!!
Hopelijk is de natste taart ook in orde.

31

De natste lijkt op het oog prima. Het probleem is alleen dat je het pas echt weet met aansnijden. Ik ga die dus denk ik opnieuw bakken,  misschien zelfs 2 opnieuw. De rest lijkt in orde.

32

Gelukkig, dit klinkt beter dan dat het er gisteren uit zag...
Wat 'n stress h

33

Oh gelukkig dat het meevalt.
Leuke hobby h

34

Oei Kathia, lees nu je topic...was al de hele tijd gaan kijken bij de bruidstaarten wanneer hij erin zou staan, maar dat is dan voor deze avond!!!! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles goed komt....zou je aan de onderkant geen worstje van fondant leggen en het er indrukken zodat de buitenste laag geen schade van het lekken gaat ondergaan???? ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

35

Da's een goed tip Nicole! Bedankt. Heb de taarten helemaal bekleed en gelaten zoals het was. Denkt idd dat ik er nog een rolletje omheen leg met stapelen. Ik heb al de taarten van binnen gezien, en het zag er echt allemaal prima uit. Zal vanavond zelf kunnen proeven hoe ze smaken!