Onderwerp: lieve dames en een enkele man ;)
al vele malen begonnen er hier topics over dat er zo weinig tijd is om te reageren op al die mooie taarten die iedereen maakt, en dat reageren niet hoeft op de taarten omdat ze dat zelf ook zo weinig doen i.v.m. dat tijdgebrek.
en okee, ik moet toegeven, het lukt mij bijna ook niet meer en dat vind ik best jammer want het niveau wordt steeds een level hoger getild. dus hierbij mijn taartjes van de afgelopen 2 dagen en als je geen zin of tijd hebt om te reageren maakt niet uit. ik show ze toch wel whahahah!!!. (ik vind het stiekum wel leuk hoor, die reacties maar als ze uitblijven snap ik dat wel
)ze zijn beide voor het weekend en staan dus in de vriezer (dat doe ik bijna altijd en het gaat tot nu toe nog altijd goed bij mij gelukkig).
foto's zijn met de oude camera gemaakt aangezien de nieuwe stuk is en als ik zonder flits doe zijn de kleuren niet mooi en een beetje blauwig van kleur. dus vandaar met flits maar wel de juiste kleuren 
de eerste is voor Faith die 2 jaar wordt. ik kreeg een foto opgestuurd van haar knuffel, dus weer een plaatje van een foto gemaakt. lastig maar wel weer een uitdaging. ik vind het zelf wel een lieverdje geworden ;)gevuld op verzoek met vanillecreme en aardbeienjam.
de 2e is een taartje welke jullie wel kennen van mij. ik kreeg gisteren een telefoontje van een dame die bij Chox was geweest alwaar er een dummie van mij in de etalage staat. of ik zo'n zelfde taart wilde maken voor dit weekend voor 20 personen. wel andere tekst erop. ik ben dus om 9.30 uur begonnen met bakken en eigenlijk was ik pas om 16.00 uur helemaal klaar. gevuld op verzoek met vanillecreme en aardbeienvlaaivulling

zo heb ik vandaag tussendoor een tent op moeten zetten in de kamer van de oudste want zij willen daar kamperen vanavond. dus het is op en af zo'n beetje