1

Onderwerp: Witte chocoladevulling

Hoi!!

Ik ben al even met de zoekfunctie in de weer geweest en voor een witte chocoladevulling die buiten de koelkast bewaard kan worden kwam ik daarmee uit op botercreme van de mix met witte chocoladepasta. (Ik vond er ook een waar eiwitten doorheen gaan, dat lijkt me niet geschikt?)

Nu zat ik me alleen af te vragen of het niet lekkerder is om gesmolten witte chocola door de mix te doen en welke verhoudingen ik dan ongeveer moet gebruiken.

Het gaat in een chocoladebiscuit en bij de witte chocola wilde ik een laagje frambozen uit de diepvries doen (kan dit buiten de koelkast, voor iig een uur of 6?)

Dan "moet" er natuurlijk nog een tweede vulling bij. Wat raden jullie aan banketbakkersroom (van de dr oetkermix) of iets anders met chocola of bijv botercreme van de mix met oreo koekjes? (Is dat ook lekker in banketbakkersroom?)

Mijn dank is groot!!

2

Re: Witte chocoladevulling

ow... of is het misschien een idee om de frambozen met witte chocola te combineren met mokkabotercreme als tweede vulling?

3

Ik denk dat de witte chocola gaat stollen en krijg je dus klontjes. Witte chocola en frambozen is een heerlijke combi!
Persoonlijk zou ik 1 laag witte choc.botercr

4

Dat klinkt goed idd!

Ik ga het gewoon proberen met gesmolten chocola (lijkt me lekkerder) en anders kan ik alsnog voor de pasta gaan!

Nu op naar de winkel:)

5

Ik heb gisteren witte chocoladeganache gemaakt met diepvriesframbozen van de appie. Met de fondant er nog bij is het al een hele boel smaken. Zou er niet meer bij doen.

Wees overigens met de ganache voorzichtig, vond het snel teveel. Direct uit de koelkast is hij echt het lekkerste!!

Groetjes Marlies

6

De witte chocoladepasta van AH smaakt precies zoals de witte chocoladereep van AH. Dus ik gooi de pasta door de botercreme, lekker makkelijk!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be