Misschien heb je hier nog iets aan:
Ik heb bij een hobbywinkel het allerdunste kwastje gekocht, daar ''lijm'' ik mee, zo heb je nooit teveel lijm,
* nooit je kwastje in water/tylose laten staan, hierdoor loopt je kwastje vol, en heb je grotere kans op teveel water/tylose
* met een boltooltje (kleinste bolletje) maak ik naast het neusje een deukje voor de oogjes
* 2 kleine bolletjes wit, net iets kleiner dat de inkeping en dan druk ik de bolletjes erin, je zal zien dat de bolletjes automatisch het oogje opvullen, dan pak ik weer twee kleine bolletjes, net iets kleiner dan het wit, in blauw of bruin en doe die op het wit, hier hoef je geen lijm voor te gebruiken, het is zo klein dat plakt vanzelf, dan weer 2 hele kleine zwarte bolletjes weer iets kleiner dan de kleur en tot slot ieneminie witte bolletjes voor de lichtjes in de ogen.
Als ik de wenkbrauwen doe, rol ik of heel heel dun een rolletje uit, en doe dat als wenkbrauwen gebruiken of ik pak het dunne penseeltje (ik heb meerdere) en schilder dan de wenkbrauwen. Je kan ook voor wimpers zorgen, door heel dun een lijntje om het oogbolletje heen te doen.
Ik (geleerd van Wendy) gebruik dan een beetje kleurstof met alcohol en ''veeg'' het kwastje even af aan een ander stukje marsepein, zo dat je zeker weet dat je een dun streepje krijgt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en gewoon blijven oefenen!!!
Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)
www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl